قدمنان فرماندار کردکوی در زنگ انقلاب :وحدت و همدلی مردم ایران باعث کسب پیروزی های گوناگون در عرصه های مختلف شده است

البرز گلستان قدمنان فرماندار کردکوی؛ در آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زنگ پیروزی انقلاب با حضور ابراهیم قدمنان فرماندار، امام جمعه، بخشدار مرکزی، شهردار، مدیران دستگاههای اجرایی، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای شهرستان در مدرسه دخترانه «شاهد» شهر کردکوی بصورت نمادین نواخته شد.

در این آئین جشن پیروزی و آغاز دهه فجر، فرماندار کردکوی با اشاره به نقش داهیانه حضرت امام (ره) در پیروزی انقلاب و مقام معظم رهبری در پیشبرد اهداف و برنامه های جمهوری اسلامی گفت: وحدت و همدلی مردم ایران باعث کسب پیروزی های گوناگون در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی شده است. وی صبر و مقاومت مردم ایران در مبارزه با استکبار جهانی را ستود و افزود؛ مردمی بودن مسئولان نظام رمز و راز این پیروزی ها در مقابله با دشمنان بوده است.

وی به برخی از آئین ها و برنامه های جشن پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود؛ در این ایام پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می رسد.

وی سردار سلیمانی را نماد مقاومت و وفاداری به نظام و ولایت دانسته و تقارن چهلمین روز درگذشت این شهید با ۲۲ بهمن را یک فرصت مناسبی برای شناخت دوباره این شهید والا مقام ارزیابی کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۴۹ ب.ظ

دیدگاه