طبرسامدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان برنامه های دهه فجر کانون فرهنگی رااعلام کرد

البرز گلستان طبرسامدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان برنامه های دهه فجر کانون فرهنگی اعلام کرد

طبرسا گفت :نخستین نشست در (۱۲ بهمن) با حضور جمعی از هنرمندان، اصحاب رسانه، نخبگان، جوانان و ورزشکاران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید به فرصتی برای تجدید میثاق اقشار مختلف مردم با انقلاب تبدیل شود، تصریح کرد: در نظر داریم با استفاده از پتانسیل دستگاه های اجرایی و نهادهای مربوطه، برنامه های متنوعی را در این دهه برگزار کنیم.

طبرسا اظهارداشت: دومین نشست در (۱۴ بهمن) با حضور جمعی از متولیان دستگاه های اجرایی، پزشکان، مهندسین، صنعتگران، فرهنگیان، کارمندان، دانشجویان و اساتید، بازاریان، کسبه، کشاورزان، کارگران و اقوام (اهل تسنن) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی، خاطره گویی با موضوع انقلاب اسلامی و تجلیل از برگزیدگان در نشست های مذکور را در دستور کار خود داریم، گفت: در (۱۵بهمن) سومین نشست را با حضور مدیران و مددجویان کمیته امداد امام خمینی(رحمه الله علیه)، بهزیستی و تجلیل از خیرین مرکز نیکوکاری گلشن برگزار خواهیم کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن خاطرنشان کرد: برنامه ویژه با خانواده شهدا، ایثارگران، روحانیون، ارتشیان، نیروهای نظامی و انتظامی، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، بسیج و سپاه، هیئاتت مذهبی و هیئت امنای مساجد در (۱۹ بهمن) برگزار می شود.

وی گفت: چهارمین ویژه برنامه دهه فجر مسجد جامع گلشن، همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان برگزار خواهد شد.

طبرسا افزود: مراسمی با کودکان مهدکودک های گرگان نیز با عنوان یاران کوچک انقلاب ساعت ۹:۳۰ صبح (۲۰ بهمن) در مسجد جامع گلشن برگزار می شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۴:۳۴ ب.ظ

دیدگاه