قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی در نشست با اصحاب رسانه در ستاد خبری فجر استان: طرح اقتصادی در شهرستان کردکوی در دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد

البرز گلستان قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی در نشست با اصحاب رسانه در ستاد خبری فجر استان گلستان اظهار کرد: شهرستان کردکوی بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت دارد و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات شکوهمند در این شهرستان وجود دارد و اعتقاد داریم که رای مردم حق الناس است و تمام توان خود را به کارگیری می گیریم که حق مردم پایمال نشود و انتخابات پررنگی را در کردکوی شاهد باشیم.

 وی به برنامه های دهه فجر اشاره کرد و گفت: به همت مسئولان استانی و شهرستانی در کردکوی در ایام دهه فجر پروژه های خوبی در نظر گرفته شده است که اجرای این پروژه ها منجر به جهش شهرستان می شود.

قدمنان از کلنگ زنی  میدان بار در غرب استان در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: در شهرستان کردکوی ۴ هزار هکتار باغ وجود دارد که محصولات باغداران این شهرستان و بندرگز به گرگان و سایر شهرستان ها ارسال می شود.

فرماندار کردکوی با بیان اینکه راه اندازی این میدان بار می تواند منجر به اشتغالزایی در شهرستان کردکوی شود، یادآور شد: هتل «عمارت سفید» در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد و فاز دوم هتل «پارتیان» نیز در این ایام در نظر گرفته شده است.

قدمنان با بیان اینکه پروژه های خوبی در حوزه گردشگری در شهرستان انجام شده است، افزود: گلخانه لیموی ترش در شهرستان کردکوی در دست احداث است و تلاش خواهیم کرد که در شهرستان کارخانه ای به منظور فرآوری محصولات این گلخانه راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه ۲۴۲ طرح اقتصادی در شهرستان کردکوی در دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد، گفت: ۴۷ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار  ۱۲۰ میلیارد تومان  در شهرستان کردکوی در ایام دهه فجر  در نظر گرفته شده که این پروژه ها جهش خوبی در شهرستان به وجود می آورد.

فرماندار کردکوی از لایروبی ۱۱کیلومتر رودخانه قره سو در شهرستان کردکوی خبر داد و ابراز داشت: یکی از مشکلات در سیل گذشته که در شهرستان شاهد آن بودیم عدم لایروبی رودخانه ها بود و بالغ بر ۵ کیلومتر از لایروبی این رودخانه باقی مانده است.

قدمنان ابراز داشت: تمام رودخانه های منتهی به رودخانه قره سو لایروبی شده است و امور آب شهرستان کردکوی و استان در بحث لایروبی رودخانه ها اهتمام داشتند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۵۰ خانه در سیل خسارت دیده بودند که تعمیرات اساسی این واحدها به اتمام رسیده است، افزود: ۶۰ واحد روستایی نیز در سیل اخیر تخریب شد که با بانک ها انعقاد قرارداد داشتند و عملیات ساخت آن در دست اقدام است و ساخت برخی از این واحدهای خسارت دیده نیز به اتمام رسیده است.

فرماندار کردکوی از راه اندازی مرکز سرطان شناسی در شهرستان کردکوی خبر داد و گفت: زمینی که برای این منظور انتخاب کردیم در خارج از بافت است و درصدد هستیم که به بافت شهر الحاق شود و بتوانیم این مرکز را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه ۴۷ پروژه در ایام دهه فجر در شهرستان کردکوی افتتاح می شود و  بیان کرد: یادواره شهدای دانش آموزی، افتتاح خانه فرهنگ و افتتاح مسکن مددجویان از دیگر برنامه های ما در دهه فجر به شمار می رود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

دیدگاه