متن پیام رامین نورقلى پور نماینده دوره دهم حوزه انتخابیه کردکوى، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شوراى اسلامى به مردم حوزه انتخابیه غرب گلستان

مردم شریف حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان

دوره دهم نمایندگى مجلس شوراى اسلامى و چهار سال حضور در قوه مقننه، با اعتماد و حمایتهاى بى دریغ شما مردم عزیز کردکوی، بندرترکمن، بندرگز، کمیش تپه، سیمین شهر و نوکنده و روستاهای تابعه به پایان رسیده است .

صمیمانه از حسن اعتماد شما مردم شریف منطقه قدردانى نموده و از اینکه در کنار تمامى کاستیها و نواقص موجود، در حد مقدورات، به همراه مشاورین ،مسئولین دفاتر مجلس و شهرستانها و فعالین اجتماعی ودلسوزان منطقه شبانه روز تمامى تلاش خود را معطوف پیگیرى و رفع مشکلات موکلین گرامى و توسعه عمومى در ابعاد ملى، استانى و حوزه انتخابیه نموده ایم بر خود مى بالم و خداوند را شاکرم.

قابل ذکر است که در طول این دوره تلاش بسیارى به عمل آمد تا حد امکان به جد در پیگیرى امور و احقاق حقوق مردم عزیز از توسل به ایجاد هیاهوى رسانه اى، تبلیغ بیش از حد دستاوردها و فردگرایى که متاسفانه امروزه به رویه هاى جارى و معمول فعالیتهاى سیاسى بدل گشته، دورى گزیده و به جاى آن ضمن تعهد به عملگرایى، واقعیتها را آنگونه که هست به مردم بازگو و تصمیمات اتخاذ شده بر مبناى نیاز و خواست عمومى تنظیم گردد.
ما همواره اعتقاد راسخ داشته ایم که هر یک از دستاوردهاى کوچک و بزرگ ما فارغ از اینکه توسط چه شخصى به دست آمده باشد، حق طبیعى و جزو مطالبات به حق مردم بوده و هیچ شخص و گروهى حق مصادره آنرا در راستاى اهداف خود نخواهد داشت.
امیدوارم همواره، پرهیز از عوامگرایى و مصادره مطالبات مردم عزیز به سود منافع فردى و گروهى و در مقابل توسل به عملگرایى و صداقت در گفتار و کردار مطالبه جدى مردم عزیز از مسؤلین قرار گیرد.

در اینجا بر خود لازم می دانم تا مجدداً از تمامی افراد حقیقی و حقوقی، دولت محترم و نمایندگان عالى ایشان در استان و شهرستان ها از استانداران و معاونین ایشان، مدیران کل ستادی و اجرائی، فرمانداران، مدیران شهرستانى، بخشداران، و نیز ائمه محترم جمعه، شهرداران، اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاران عزیز و از سوى دیگر اصحاب بزرگ رسانه که به نحوی از انحاء اینجانب را در مسیر پر چالش نمایندگى مجلس صمیمانه یاری و همراهی کرده اند سپاسگزاری نمایم.
در پایان برای دو منتخب محترم که موفق به راهیابی به دور دوم انتخابات در حوزه غرب استان گردیده اند آرزوى موفقیت دارم.

رامین نورقلى پور
نماینده دوره دهم حوزه انتخابیه کردکوى، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شوراى اسلامى

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۳:۰۰ ب.ظ

دیدگاه