حاج علی اصغری دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان و عضو اعتماد ملی کشور: رسالت ما این است که پیام انقلاب اسلامی را به مردم برسانیم

سومین جلسه شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با حضور اعضای شورای استان گلستان و حاج علی اصغری و بسنجیده از اعضای شورای مرکزی اعتماد ملی در شهرستان گرگان نشستی داشتند.
ابتدا حاج علی اضغری عضو شورای مرکزی اعتماد ملی ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال جدید بیان نمود: ما همه طرفدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستیم و به دنبال حفظ آن نیز می باشیم وی سپس افزود : اتحادیه انجمن های اسلامی و و حزب اعتماد ملی و احزاب اصلاح طلب در استان گلستان جلسات متعدی داشته اند و این احزاب در سطح استان با اتحاد و همدلی در کنار هم جهت حمایت از اهداف و آرمانهای نظام قدمهای مثبتی را برداشته اند.
وی سپس افزود : ما پذیرفته ایم کار تشکیلاتی بکنیم بنابر ین نهادهای مردمی باید تقویت شوند و اگر می خواهید برای کشور و استان خود کار بکنید باید کار تشکیلاتی انجام بدهید .و رسالت ما این است که پیام انقلاب اسلامی را به مردم برسانیم.
سپس میر احمدی دبیر حزب اعتماد ملی طی سخنانی بیان نمود: اساس موفقیت در هر کاری وحدت است و در انتخابات ۹۲ وحدت شد تا روحانی آمد .
سپس بسنجیده نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اعلام نمود : ما می خواهیم در درون نظام فعالیت کنیم و حزب اعتماد ملی نیز بد عمل نکرده و اگر می خواهید از ظرفیت ها استفاده شود نیرو ها باید ساماندهی شود سپس هریک از اعضا نظرات خود رااعلام نمودند و در پایان تصمیماتی اتخاذ گردید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴۰ ب.ظ

دیدگاه