نشست مشترک مدیر کل ومعاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان در راستای ارائه خدمات مطلوب تر بیمه ای به معلمان بامدیرعامل بیمه معلم

در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نشست مشترک بیمه معلم و آموزش و پرورش گلستان برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، نشست مشترک بیمه معلم و آموزش و پرورش با حضور احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان، قدرت الله نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان و محمد تقی یحیایی مدیر عامل بیمه معلم استان گلستان  امروز یکشنبه ۱۱آذر ۹۷ در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان برگزار شد.

  مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه اظهار داشت: زندگی در جامعه نوین و در محیط بسیار پویای امروزی بدون داشتن پوشش های بیمه ای کافی و مناسب سخت و دشوار است. وی خواستار ارائه بیمه جامع تر به همکاران فرهنگی شد و اظهار داشت: برای دستیابی به یک فعالیت با نشاط در کلاس درس ضرورت دارد تا معلمان در زمینه فکری و ذهنی عاری از دغدغه باشند که یکی از این ضرورت ها را برخورداری آنان از پوشش بیمه ای مناسب تشکیل می دهد.

 وی به مشارکت و سرمایه گذاری در پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: توسعه و تجهیز درمانگاه فرهنگیان یکی از زمینه های همکاری دوسویه می تواند باشد که به دنبال خود رضایت مندی خانواده بزرگ آموزش و پرورش را در پی خواهد داشت.

گوهری راد افزود: انتظار ما این است شأن و منزلت معلمان در پی گیری امور بیمه ای خود حفظ و تسریع در پاسخ گویی با جدیت دنبال شود. وی ادامه داد: انتظار ما این است که با توجه به فضای رقابتی ایجاد شده در بین موسسات بیمه ای و نیز با عنایت به جامعه آماری بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان که برای هر شرکت بیمه ای فرصت مناسب و ارزنده ای به حساب می آید بهترین خدمات به فرهنگیان و دانش آموزان ارائه شود.

قدرت الله نظری معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری مناسب بین آموزش و پرورش و بیمه معلم اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که بتوانیم در زمینه معیشت و رفاه همکاران فرهنگی  برنامه ها و ایده های جدیدی داشته باشیم تا از دغدغه های آن ها در این زمینه کاسته شود.

وی ضریب نفوذ بیمه در کشورهای توسعه یافته را بیشتر از ۶۰درصد عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا تبیین مزایای بیمه ای این ضریب نفوذ را در جامعه معلمان و دانش آموزان افزایش دهیم.

محمد تقی یحیایی، مدیر عامل بیمه معلم در این جلسه گفت: خدمت به فرهنگیان برای ما افتخار است و ما تمام سعی و تلاش خود را خواهیم کرد تا ضمن تکریم مقام و شأن معلم بتوانیم در این فضای رقابتی بهترین خدمات را در حوزه بیمه ای اعم از بیمه آتش سوزی، بیمه اتومبیل، بیمه عمر، بیمه حوادث دانش آموزی، تکمیلی و … به فرهنگیان و دانش آموزان ارائه کنیم. وی افزود: همچنین سعی ما این است که با مدیریت مناسب ریسک و پوشش منصفانه خسارت، آرامش و امنیت خاطر را برای مشتریان به خصوص فرهنگیان فرهیخته فراهم کنیم.

 در ادامه این جلسه راهکارهای ارائه خدمات مطلوب تر در زمینه بیمه های مختلف مورد بحث وگفتگو قرار گرفت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۴ ب.ظ

دیدگاه