اهدای ۴۰ سیستم رایانه‌ای به ۴۰ مدرسه شهرستان کلاله در آستانه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

‍ در آستانه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  سیستم های رایانه ای ۴۰ مدرسه شهرستان کلاله نو شدند.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله امروز پنج شنبه ۱۳ دی ماه ۹۷ طی مراسمی با حضور فرشید قرناس قمیش مدیر آموزش و پرورش کلاله، معاونین مدیریت و مدیران سطح شهرستان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ مدرسه از مدارس سطح شهرستان به سیستم های جدید فناوری تجهیز شدند.

فرشید قرناس قمیش مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت :
با اهدای ۴۰ سیستم رایانه‌ای به ۴۰ آموزشگاه گامی در جهت به روز کردن سیستم های فناوری مدارس برداشته شده است.
وی همچنین از به روز کردن امکانات آزمایشگاهی آزمایشگاه های سطح شهر به عنوان گامی دیگر در راستای تقویت امکانات علمی در مدارس نام برد.

قرناس قمیش همراهی و همکاری مردم خصوصاً خیرین محترم شهرستان را در پیشبرد برنامه های آموزش و پرورش حائز اهمیت دانست و از همکاری خیرین در ایجاد فضاهای آموزشی و توسعه و تجهیزات امکانات به عنوان بازوی آموزش و پرورش یاد کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله همچنین از دیگر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در آموزش و پرورش شهرستان کلاله که در چند ماه اخیر انجام شده نیز اشاره ای داشت و از تجهیز سیستم های گرمایشی مدارس شهرستان، افتتاح مدرسه خیرساز مرحوم نفس پور، کلنگ‌ زنی چند پروژه فضای آموزشی به عنوان بخشی از خدمات یاد کرد که همه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم شهید پرور شهرستان کلاله تقدیم گردیده است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۵ ب.ظ

دیدگاه