مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان از نصب ۱۱۰ انشعاب گازدرمجموعه روستاهای فدوی و سرتپه گنبد خبر داد

   مهندس محمد رحیم رحیمی درگفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شرکت گازاستان گلستان از اجرای نصب  علمک  گاز  مجموعه روستاهای فدوی و سرتپه شهرستان گنبد خبر داد .

وی افزود: روند گاز رسانی در  این روستاها شامل سرتپه و  انوار آباد ،دوز آلوم مرکزی و جنوبی ، ازبک آباد و الیاس آباد در حال انجام  بوده و از مجموع  ۳۵۰  انشعاب  قابل نصب روستاهای فوق تا کنون  ۱۱۰ مورد نصب شده و این روند  ادامه دارد.

مهندس رحیمی ادامه داد:نصب ۲۴۰ مورد انشعاب باقی مانده نیزدر شرف انجام است و برابر برنامه ریزی انجام شده  تلاش داریم ظرف مدت ۴۵ روز کاری همه آنها را به اتمام برسانیم البته  مشروط بر اینکه شرایط انجام کار فراهم باشد.

وی اظهارداشت:اولویت اصلی این شرکت درنصب انشعابات،رعایت مسائل فنی و ایمنی می باشدکه با توجه به اهمیت موضوع و شرایط منطقه لازم است تمامی پایه های علمک برابر نقشه و مشخصات فنی از طرف اهالی احداث شودو عدم توجه به این موضوع  تاخیر در کار را به همراه خواهد داشت.

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درخاتمه ضمن تاکید برمدیریت مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی  تو صیه کرد:مشترکین عزیز بویژه اهالی روستاهای مذکوردقت داشته باشند از تبدیل بخاری وسایر وسایلی که با سوختهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد به نوع گاز سوز جداً خودداری نموده و سعی کنند از وسایل گرمایشی استاندارد با برچسب ایمنی استفاده کنند ضمن اینکه حتماً از بست فلزی برای محـکم کردن شیــلنـگ گاز بهره گرفته و هر وسیله گاز سوز نیز باید دارای یک دودکش مجزا و مجهز به کلاهک در پشت بام   باشند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶ ب.ظ

دیدگاه