مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان :تأمین نیازها واولویت بندی انتظارات مشتریان لازمه جلب رضایت مشتری درمخابرات است

 به گزارش صبح گلستان مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول خاطرنشان کرد: ماه میلاد پیامبر رحمت و مهربانی فرصت مناسبی است تا با تلاش و همکاری در جهت تحقق هدف های سازمانی در استان گام های پربارتری برداریم .

مدیر مخابرات منطقه گلستان با تاکید بر اینکه  تمامی سطوح سازمان در راه دستیابی وتحقق اهداف از پیش تعیین شده  سهیم هستند گفت : همگی  باید درجهت منافع سازمانی حرکت کنیم و نسبت به اجرای احسن وظایف متعهد باشیم.

    مهندس غلامعلی شهمرادی با بیان این مطلب که هدف اصلی ما خدمت به مردم وجلب رضایت آنان است افزود : تأمین نیازهای واولویت بندی انتظارات مشتریان لازمه جلب رضایت مشتری است، رفع خرابی در اسرع وقت و پاسخگویی مناسب و متعهدانه کارکنان از عوامل موثر در جلب رضایت مشتریان است که باید مورد توجه واقع شود.

وی ضمن مهم دانستن نیاز مشتریان، اجرای تمامی فعالیتها براساس خواسته آنان را ضروری دانست.

مدیر مخابرات منطقه گلستان  آگاهی مدیران از امورات زیرمجموعه ، حرکت نکردن برخلاف سیاستهای شرکت ،اولویت بندی در وظایف محوله و مهم دانستن برخی از پروژه ها ، تعریف کار و تشریح وظایف هرکدام از کارکنان ، و رفع عدم تعاملات بین حوزه ای را از عوامل تاثیر گذار در اجرای به موقع فرآیندهای و پروژه های کاری دانست و افزود: باید با طرح ریزی حرکتی جدید و رو به جلو ، در راه تحقق هدف های در نظر گرفته تلاش نماییم

مهندس شهمرادی توجه به کارکنان و رسیدگی به مشکلات آنها را از وظایف مهم دانست وافزود: نظارت بر عملکرد کارکنان ضروری است تا در اجرای فرآیندهای کاری مشکلی ایجاد نگردد در مواقع لازم مدیران با ارشادات وارائه راهکارهای مناسب نسبت به پیشرفت روند اجرای فعالیتهای جاری اقدام نمایند.

وی در ادامه در زمینه های تمرکز بر کار- توجه به شهرستانها – کنترل ونظارت بر عملکرد زیرمجموعه ها – تعاملات بین حوزه ها – رضایت مندی مشتری – برنامه ریزی و… به بحث وتبادل نظر پرداخت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱:۰۷ ب.ظ

دیدگاه