کلاتی خبر داد؛ مکاتبات استانداری گلستان برای تمدید حکم شهردار گرگان

عضو شورای اسلامی شهر گرگان از مکاتبه استاندار گلستان برای تمدید حکم شهردار گرگان خبرداد و گفت استانداری گلستان در این نامه عنوان کرده که نامه وزارت کشور مبنی بر پایان حکم شهردار گرگان مبهم است.

علی کلاتی صبح پنجشنبه در گفتگو با رسانه های استان که به منظور پیگیری وضعیت شهردار گرگان صورت گرفت، ابتدا به نامه وزارت کشور به استانداری اشاره کرد و با بیان این که نامه معاون عمران و توسعه وزارت شفاف است، افزود: دلیل نامه مسئولان استانی مبنی بر اینکه ابهاماتی در نامه وجود دارد را نمی فهمم.

وی بیان کرد: این نامه کاملا شفاف است و در متن آن آمده که در تاریخ ۶ بهمن ماه مدت حکم حسین صادقلو منقضی شده است لطفا دستور فرمایید به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل در روند اداری و امور شهرداری به تمدید مجوز اقدام کنید.

وی ادامه داد: این نامه خیلی شفاف موضوع را مطرح کرده اما مطلع شدم که جناب مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان نامه نوشته برای آقای خندان دل با این مضومون که در خصوص ادامه خدمت حسین صادقلو در سمت شهرداری گرگان ابهاماتی متصور است و در چهار بند موارد را ذکر کرده است.

کلاتی با بیان این مطلب که نامه را معاون عمرانی وزارت کشور به اتفاق چهار تن از افراد به عنوان مدیر کل، معاون مدیر کل، رئیس پیگیری و رئیس گروه برنامه ریزی امضا کردند، افزود: بی سابقه بوده که چنین نامه ای را چند مسئول با هم امضا کنند.

این عضو شورا با اعلام اینکه با توجه به متن نامه معاون عمران و توسعه وزارت، باید رئیس شورا ورود پیدا کند، افزود: از نظرم حکم حسین صادقلو از ۶بهمن به پایان رسیده و وجاهت قانونی ندارد؛ هرگونه امضا و فعالیت حسین صادقلو پس از آن تخلف به شمار می رود.

وی در خاتمه تصریح کرد: از مدیرکل بازرسی، دادستان و رئیس دادگستری در خصوص مفاد نامه معاون عمران و توسعه وزارت خواستارم تا اظهاراتشان را در حوزه حقوقی اعلام کنند تا بیش از این شاهد سردرگمی در شهرداری و شورا نباشیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۱۷ ب.ظ

دیدگاه