دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان: کار وتلاش درراستای خدمت به مولدین جامعه از جمله مقدس ترین امور است.

البرز گلستان/دکتر احمد نصرتی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان: کار وتلاش درراستای خدمت به مولدین جامعه از جمله مقدس ترین امور است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر نصرتی مدیر درمان گلستان درجلسه تجلیل از رابطان حوزه درمان درمراکز درمانی استان ، با بیان این نکته که کار وتلاش درراستای خدمت به مولدین جامعه از جمله مقدس ترین امور است افزود : طیف وسیع بیمه شدگان تامین اجتماعی و گستره خدمت از کارگران شریف معادن تا اساتید محترم دانشگاه اهمیت کار دراین سازمان را دوچندان نموده است.
وی همچنین گفت : تامین اجتماعی به لحاظ گستره زمانی ، از قبل از تولد تا پس از مرگ از بیمه شدگان حمایت می نماید و این ویژگی منحصر به فرد سازمان است و به لحاظ تنوع جمعیت تحت پوشش نیز گستره ای بزرگ در سطح جامعه را دربر می گیرد و به لحاظ فراوانی و تعداد نیز بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و کار درچنین سازمانی موجب غرور وافتخار است.
دکتر نصرتی ضمن تقدیر از رابطان که علاوه بر مشاغل و وظایف اصلی خود به سایر امور نیز رسیدگی می نمایند تاکید کرد که کار وتلاش شما علاوه بر اینکه اجر دنیوی دارد ، نزد خداوند متعال نیز محفوظ بوده و موجب افزایش خیرات وبرکات معنوی زندگی می شود که با هیچ ارزش مادی برابری نمی کند و بسیار ارزشمند است.
درپایان این جلسه از آقایان دکتر ذبیح اله یزدی – مهندس محمدعلی روزبه – مهندس اسماعیل کیا – مهندس قادری و خانم مهدوی رابطان دندانپزشکی – تجهیزات درمانگاهی – تجهیزات بیمارستانی – آزمایشگاه و مامایی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۳ ب.ظ

دیدگاه