نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان:فسادهای میلیاردی که این روزها در رسانه ها مطرح است از کجا آمده اند؟

امام جمعه گرگان با بیان اینکه مردم از سیاسی کاری و جناح بازی خسته شده اند، مبارزه جدی با فساد را مهمترین خواسته مردم دانست.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مبارزه با فساد با برگزاری کنفرانس و تشکیل جلسه محقق نمی شود.

وی افزود: با وجود گردش آزاد اطلاعات و گسترش شبکه های اجتماعی، هیچ فسادی پنهان نمی ماند، پس چه بهتر که ما صادقانه با مردم سخن بگوییم.

فسادهای میلیاردی که این روزها در رسانه ها مطرح است از کجا آمده اند؟

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه فسادهای میلیاردی که این روزها در رسانه ها مطرح است از کجا آمده اند؟ خاطرنشان کرد: مردم خواهان مبارزه جدی با فساد و رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و مشکلات مربوط به بانک ها هستند.

نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، به تبیین دلایل آغاز نهضت به رهبری امام راحل پرداخت.

وی، مهمترین دلیل امام (ره) برای مبارزه با رژیم ستمشاهی را مقابله با اسلام ستیزی عنوان و اظهار کرد: طبق فرمایش امام راحل، رژیم طاغوت به بهانه حفظ آزادی و استقلال کشور، در راستای ختم و نابودی اسلام تلاش کرد.
دومین دلیل آغاز نهضت انقلاب اسلامی خدشه دار شدن استقلال کشور بود

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری، حجاب را از ضروریات دین مبین اسلام برشمرد و گفت: کشف حجاب و برداشتن آن از سر زنان ایرانی و تغییر تاریخ رسمی کشور از هجرت پیامبر گرامی اسلام (ص) به شاهنشاهی، نمونه هایی از رویکرد اسلام ستیزی نظام سابق بودند.

نورمفیدی، دومین دلیل آغاز نهضت انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار شدن استقلال کشور با تصویب کاپیتولاسیون در مجلس ملی بیان کرد.

وی با بیان اینکه آن زمان من در قم بودم، افزود: خشم امام (ره) در این باره، شدیدتر از تصویب لایحه انجمن های ایالتی و ولایتی و امثال اینها بود.

از بین بردن اعتماد به نفس مردم سومین دلیل آغاز نهضت انقلاب اسلامی بود

امام جمعه گرگان با بیان اینکه از بین بردن اعتماد به نفس مردم سومین دلیل آغاز نهضت انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: در قرآن آمده است که فرعون، سیاست اصلی خود را تهی کردن مردم از نظر فرهنگی و شخصیتی قرارداده بود تا بتواند از این طریق، آنها را خوار کند.

نورمفیدی افزود: امام خمینی (ره)، سیاست استعمار را فرهنگ زدایی از ملت مسلمان ایران می دانست و معتقد بود ملت بدون فرهنگ، بی ریشه است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵ ق.ظ

دیدگاه