جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در نشست خبری بمناسبت روز بازنشسته از بهره مندی ۲۴۵۰ نفر از بازنشستگان گلستانی از وام ۴میلیون تومانی قرض الحسنه در سال ۹۶ خبرداد

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در نشست خبری بمناسبت روز بازنشسته: بهره مندی ۲۴۵۰ نفر از بازنشستگان گلستانی از وام ۴میلیون تومانی قرض الحسنه در سال ۹۶

به گزارش البرز گلستان به مناسبت۲۵ذی الحجه  روز تکریم بازنشستگان رضا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان امروز در نشست با اصحاب رسانه شرکت کرده و به سوالات خبرنگاران در زمینه های مختلف پاسخ دادند

جعفری در این نشست تعدا د بازنشستگان را۲۷هزارو ۷۰۰ نفر نام برد که ۱۲هزار نفر از این بازنشستگان در شهرستان گرگان مستقرند.

وی افزود: بازنشستگان در سال گذشته ۲۴۷۰ نفر از وام صندوق بازنشستگی ۴میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه بهره مند شدند.ضمن اینکه مبلغ ۹۸۰ میلیون تومان از تسهیلات بانکها بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان با نرخ مصوب پرداخت شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان اعلام کرد از شهریور امسال سری جدید وام قرض الحسنه به مبلغ ۵ میلیون تومان کسانی که از این وام استفاده نکردند  تا پایان مهر ماه در سایت صندوق بازنشستگی ثبت نام بعمل می آید.

جعفری همچنین در باره تغییرات وسائل پزشکی گفت : در سال جدید پرداخت هزینه عینک از ۱۰۰ هزار تومان به ۱۵۰ هزار تومان  و سمعک از ۲۵۰ به ۳۵۰ و عصا از ۲۵ هزار تومان یه ۴۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد.

وی همچنین اعلام کرد این صندوق آمادگی دارد احکام بازنشستگان دستگاههای اجرایی را ۳ماه زودتر تحویل گرفته و احکام یک ماه قبل از بازنشستگی به آنان تحویل می شود.

جعفری از خبرنگاران خواست که کمک کنند تا مشکلات بازنشستگان دیده شود .

وی اهم برنامه ها ی روز تکریم بازنشستگان را برگزاری همایش در ۱۵ شهریور و همایش پیاده روی از از شهرداری تا چاله باغ و مراسم کوهپیمایی و دیداز با خانوادهای بازنشسته ایثارگرو حضور در گلزار شهدا را اعلام کرد.

 

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۹ ق.ظ

دیدگاه