رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از افزوده شدن ۲۵۰ دستگاه کمباین جدید به ناوگان برداشت استان خبر داد

‍ ✅دکتر مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان:۲۵۰ دستگاه کمباین جدید به ناوگان برداشت استان گلستان افزوده می شود

?تعداد ۲۵۰ کمباین های در سال حمایت از کالای ایرانی از تولیدات داخلی به متقاضیان پس از طی مراحل قانونی واگذار می شود.
?دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با بیان این مطلب افزود: در راستای نوسازی ناوگان برداشت و کاهش ضایعات برداشت برنامه ریزی شده و تا کنون ۱۶۷ پرونده در سطح ۱۴ شهرستان استان تشکیل شده که پس از بررسی در کارگروه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان واجدین شرایط برای دریافت مراحل بعدی و دریافت تسهیلات به بانک کشاورزی –پست- کارآفرین و توسعه تعاون معرفی شدند.
?وی در ادامه گفت: تاکنون ۷۷ مورد واریز وجه انجام شد و ۵۵ دستگاه از کمباین های فوق تحویل کشاورزان شد و ۴ دستگاه طی هفته جاری تحویل خواهد شد و تعداد ۱۸ دستگاه نیز در نوبت تحویل است.
?دکتر مهاجر گفت: به متقاضیان خرید کمباین تولید داخل با استفاده از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای مناطق مرزی ۴ و سایر مناطق ۶ درصد کارمزد پرداخت می شود. و متقاضیان می توانند درخواستهای خود را به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محل سکونت خود تحویل نمایند.
?رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: استان گلستان رتبه اول خرید کمباین را به خود اختصاص داده است و به لحاظ تعداد کمباین نیز جایگاه دوم کشور را داراست.
?دکتر مهاجر افزود: قیمت کمباینهای تولید داخل قریب ۱۶۰ میلیون تومان بوده که مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات و مابقی سهم آورده متقاضی است به عبارتی ۸۰ درصد تسهیلات و ۲۰ درصد سهم آورده بهره بردار است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۳ ب.ظ

دیدگاه