بازتاب رسانه ای صعود تیم فوتبال ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا

به گزارش سایت البرز گلستان به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران دیروز با پیروزی یک بر صفر برابر قطر صعودش را به جمع هشت تیم برتر آسیا قطعی کرد. اکنون ایران برای سرگروهی باید روز دوشنبه رودروی قطر قرار گیرد.
برد ایران برابر قطر بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف دنیا به ویژه روزنامه های استرالیایی داشته است.
“استرالین” که پرتیراژترین روزنامه این کشور است در گزارشی با اشاره به پیروزی ایران برابر قطر از چرخش سردار آزمون و گلش برابر این تیم حاشیه خلیج فارس تمجید کرد.
سایت یاهو اسپرت هم به حضور بیش از ۲۲ هزار ایرانی در ورزشگاه سیدنی اشاره داشت و نوشت “پیروزی ایران در زمین و بیرون از زمین”. اشاره این تیتر به برد سه امتیازی ایران در حضور پرتعداد تماشاگران ایرانی است؛ جایی که به نوشته این سایت تیم ملی ایران بعد از استرالیا از بیشترین حمایت تماشاگران در رقابتهای جام ملتهای آسیا برخوردار است.
این سایت همچنین به صحبتهای کارلوس کی روش و آندرانیک تیموریان بعد از پیروزی برابر قطر اشاره داشته و به نقل از تیموریان نوشته است که “هواداران ایرانی در استرالیا بازیکن دوازدهم تیم ملی ایران هستند.”
سایت اسپورت لایو نیز نوشت: “کی روش پیروزی بر قطر را به هواداران تقدیم کرد”. روزنامه دیلی استار نیز با اشاره به چرخش آزمون در صحنه گل برابر قطر تیتر زد: “عجب چرخشی!”
دو پیروزی ایران برابر تیمهای بحرین و قطر و استقبال پرشور تماشاگران ایرانی در ورزشگاهها توجه مردم و رسانه های استرالیا به همراه داشته است.
تیم ایران روز دوشنبه هفته پیش رو باید در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی امارات برود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۵ ب.ظ

دیدگاه