فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلستان:سپاه و ارتش در نوار مرزی ایران اسلامی آماده پاسخ دندان شکن به داعشیان هستند

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده سرافراز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیستمین یادواره ۲۵ شهید والامقام استان گلستان شهرستان کردکوی روستای النگ، گفت: داشتن مردمان اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل کشور اسلامی، ایجاد تمدن اسلامی از مراحل سیر تکاملی انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی افزود: انقلاب کارگاه تمام عیار انسان سازی بود، کارگاهی که هیچگاه سوخت آن تمام نمی شود.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء در ادامه سخنان خود به تعبیر بیادماندنی امام خمینی (ره) در خصوص صدور انقلاب در جهان اشاره داشت که فرموده بودند: ما انقلاب را به تمام جهان صادر می کنیم، زیرا انقلاب ما اسلامی است و تا بانگ لااله الا الله و محمدرسول الله در تمام جهان طنین انداز نشود و تا مبارزه علیه مستکبران وجود دارد ما هم هستیم.

امروز انقلاب ما از مرزهای خاورمیانه هم گذشته، حتی به مرزهای آمریکای جنوبی هم رسیده است

وی خاطرنشان ساخت: امروز انقلاب ما از مرزهای خاورمیانه هم گذشته، حتی به مرزهای آمریکای جنوبی هم رسیده است.

این مقام نظامی با اشاره به این نکته که اکثر کشورها در هشت سال دفاع مقدس دست به دست هم دادند تا شکستمان دهند، گفت: ما در هشت سال دفاع مقدس جنگ را شروع نکردیم و هشت سال مقتدرانه دفاع کردیم. نه یک وجب از خاک کشوری در دست ماست و نه یک وجب از خاک ما در دست کشوری است.

وی ادامه داد: ان شاا… به حرمت پاکی خون شهدا به نقطه نابودی مستکبران خواهیم رسید.

امیر اسماعیلی تصریح کرد: امروز صدام ها در دنیا کم نیستند، چه آنهایی که مسلمان نما هستند و چه آنهایی که بویی از اسلام نبردند.

مدافعان اسلام و انقلاب در برابر فتنه گران سال ۸۸ کسانی بودند که در زمان انقلاب و دفاع مقدس حضور داشتند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ضمن اشاره به فتنه ننگین ۸۸ اظهار اذعان داشت: تمامی مدافعان اسلام و انقلاب در برابر فتنه گران سال ۸۸ کسانی بودند که در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند لذا حضور جوانانی را که در مقابل فتنه گران ایستادگی کردند به خوبی مشاهده کردیم.

وی افزود: جوانان غیور این مملکت اسلامی همانگونه که در همان سنوات در مقابل زیاده خواهی های دشمنان مقتدرانه ایستادند امروز هم خاری در چشمان فتنه گران بودند.

این فرمانده غیور ارتش با عنوان این نکته که فرهنگ شهادت از عاشورا آغاز شده است، گفت: امام حسین (ع) در روز عاشورا به همراه تمامی اعضای خانواده در میدان نبرد حاضر شد در صورتی که نتیجه آن را می دانست لذا امروز جوان بسیجی ما هم می داند که باید میدانی ایجاد شود تا معبری باز شود به دل دشمن بزند آیا اینها انتخابی نیست؟ جوانانی که عاشقانه انتخاب کردند تا مقابل تمام زیاده خواهی های دشمنان بایستند.

در مقوله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ضعیف عمل کرده ایم

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جمله معروف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست، اظهار داشت: کشور ما چقدر در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار کرده است؟ در مقوله فرهنگ ایثار و شهادت بسیار ضعیف عمل کرده ایم.

وی افزود: بر روی تمامی دفاتر کودکان ما تصاویر غربی حک شده است فرزندان ما چطور می توانند سیره و روش شهدا را فرا گیرند.

سرتیپ فرزاداسماعیلی ادامه راه شهدا بصورتی واقعی را نتیجه برگزاری یادواره های شهدا دانست و خاطرنشان ساخت: آن روزها در خاکریزها با اسلحه و بدون اسلحه در مقابل دشمنان رودررو و تن به تن می جنگیدیم اما امروز در مقابل جنگ نرم و شبکه های مختلف اجتماعی، ماهواره ای و اینترنتی باید بجنگیم.

امیر اسماعیلی تأکید کرد: اصلا نباید یاد شهدا در این کشور اسلامی کمرنگ شود زیرا شهدا هزینه های زیادی را جهت برپا داشتن انقلاب اسلامی پرداخت کردند.

وی تصریح کرد: امروز مردم ایران اسلامی می توانند به این ببالند که فرزندانش در ارتش در کنار سپاه با همراهی نیروی انتظامی قهرمان و بسیج مردمی چیزی کمتر از دنیا ندارد.

این مقام نظامی دفاع مردمی را عاملی مهم در جهت پیروزی دانست و بیان داشت: نیاز ما مردم ما هستند و باید ببینیم در قلب مردم چه جایگاهی داریم.

وی افزود: تمامی نیروهای مسلح در کنار مردم عزیزشان نیروهای مسلح ویژه هستند.

سپاه و ارتش در نوار مرزی ایران اسلامی آماده پاسخ دندان شکن به داعشیان هستند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) داعشی ها را همانند حیواناتی که چهره انسان دارند دانست و افزود: داعشی ها خوارجی هستند که بجان مولای متقیان علی (ع) افتادده بودند.

وی ادامه داد: اینها درندگانی بیش نیستند، سپاه و ارتش در نوار مرزی ایران اسلامی آماده پاسخ دندان شکن به داعشیان هستند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰۹ ق.ظ

دیدگاه