دکتر حسینی مدیر کل بیمه سلامت در شورای اداری شهرستان کردکوی: برای توانمند سازی باید سواد بیمه ای مردم را بالا ببریم و حداقلهای را به مردم آموزش بدهیم

به البرز گلستان شورای اداری شهرستان کزدکوی با مدیزیت دکتر جمالی فرماندار کردکوی مازندرانی و حسینی مدیر کل تعاون و کار و سلامت و با حضور مدیرا ن اجرایی شهرستان در سال اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

در این نشست محمودی  مدیر تبلیغات اسلامی کردکوی ده برنامه در مسجد  دردهه فجر انجام می شود دهه فجر برای ایجاد امید در مردم می باشد و مدیران حتما در جلسات مردمی دهه فجر شرکت و برنامه های که اعلام می کنند اجرایی کنند.

دکتر حسینی مدیر کل بیمه سلامت استان گلستان اظهار کرد:بیمه سلامت  قرار شد همه صندوقها جمع شود تا دولت متوجه شود چقدر برای مردم هزینه کند و الان ۱۸ صندوق و جود دارد و هرکدام قانون مختلف دارند.

وی افزود:الان ۵ صندوق زیر تظر بیمه سلامت می باشد که صندوق روستایی بزرکترین عضو آن می باشد.

دکتر حسینی گفت :در حال حاضر در کل کشور حدود ۴۰ میلیون و در گلستان ۱۶۵۰یک میلیون و در کردکوی بیش از ۵۳درصد  شهرستان   وضعیت اداری و مدیریتی در شهرستان خوب است و جز ۳ شهرستانی می باشد که از نظر ملکی مستقل می باشد.

دکتر حسینی افزودما باید سواد بیمه  مردم را بالا ببریم  و حداقلهای را به مردم آموزش ببینیم و این می شود توانمند سازی

وی در ادامه گفت :بیمه سلامت  از سفیران و همیار سلامت جهت توانمند سازی در روستا استفاده می کنند که در روستاها دهیار ان و بهورزان بعنوان یکی از حلقه های اصلی می باشند

مدیر کل بیمه سلامت گفت:در سال آینده مرکزی بنام تماس در مرکز استان ایجاد و تامردم از آن بعنوان مشاوره استفاده می کنند تا از سود جویی هاجلو گیری شود.

وی در خاتمه اظهارکرد :ما باید سعی کنیم از جیبب مردم هزینه کمتر هزینه شود.فرانشیز الان پایین آمده و در روستاهها به ۵درصد رسیده است.

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۵:۳۸ ق.ظ

دیدگاه