معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان ازفراهم شدن امکان مشاهده اوراق قضایی(ابلاغ ، اخطار و احضار ) در گوشی های هوشمند در استان خبرداد

البرز گلستان/فراهم شدن امکان مشاهده اوراق قضایی در گوشی های هوشمند
با نصب برنامه کاربردی ( اپلیکیشن ) ثنا ، طرفین پرونده اوراق قضایی مانند ابلاغ ، اخطار و احضار را روی گوشی هوشمند تلفن همراه خود ، مشاهده می کنند.
معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان گفت : کسانی که در سامانه ثنا ثبت نام کرده اند برای دانلود و نصب این نرم افزار می توانند به نشانی http://adliran.ir/Content/Eblagh-v1.0(960907).apk مراجعه کنند.
حجت الاسلام سید محسن رسولی افزود :این برنامه برای گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده و امکان دسترسی به ابلاغیه های قضایی را از طریق تلفن همراه متصل به اینترنت فراهم می کند.
معاون فناوری و اطلاعات دادگستری گلستان گفت : در منوی کاربری این برنامه ، امکان مشاهده ابلاغیه های جدید، ابلاغیه های مشاهده شده قبلی و جستجوی ابلاغ ها قرار داده شده است.
سامانه ابلاغ الکترونیک اوراق قضایی با هدف صرفه جویی در مصرف کاغذ و افزایش سرعت و دقت ابلاغ اوارق از سال گذشته در استان راه اندازی شده است .
در این سامانه ، ابلاغ اوراق قضایی مانند احضاریه ، و اخطاریه به جای ارسال به خانه ی طرفین پرونده ، اینترنتی به حساب کاربری آن ها در این سامانه ارسال می شود .
پایگاه اطلاع رسانی دادگستری گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۷ ب.ظ

دیدگاه