حجت السلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: شورای هماهنگی امروز، موذن انقلاب اسلامی است

حجت السلام احمد رضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: با پایبندی اهل سنت استان گلستان به انقلاب تکفیری ها نمیتوانند در این استان نفس بکشند. به گزارش خبرنگار البرز گلستان ، حجت الاسلام احمدی رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان گلستان صبح امروز (۱۹ مهر ) در مراسم افتتاحیه همایش سراسری روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور که با حضور ایت الله نو رمفیدی نماینده ولی فقیه استان ،استاندار گلستان ،قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و روسای شورای تبلیغات اسلامی کشور در گرگان برگزار شد گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مجموعه های فاخر و کهن ترین نهاد نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و اعتقاد دارم که این شورا، موذن انقلاب اسلامی است. وی افزود: موذنان انقلاب اسلامی امروز گردهم آمدند تا پیرامون مباحثی که برآن مأموریت دارند و مبانی که بر آن از ناحیه ولایت امر مأمور هستند، بپردازند.
وی با تاکید بر وحدت بین شیعه و سنی در استان گفت: بیش از ۳۳ درصد جمعیت استان گلستان را اهل سنت تشکیل می دهند ،اهل سنت همواره پای انقلاب اسلامی ایستادند و برای همین است که گروه های تکفیری نمی توانند در این استان نفس بکشند و البته اهل تسنن و اهل تشیع در کنار هم با برادری تمام زندگی مسالمت امیزی هم دارند.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی در صیانت و حفظ از انقلاب وظایف سنگینی برعهده دارد و باید تلاش شود در روح انقلابی بودن و عمل انقلابی داشتن که متاسفانه دشمنان می خواهند این قضیه را غیر از این جلو ه دهند .
احمدی با اشاره به فتنه ۸۸ اظهار داشت :استان گلستان وقتی ندای ولایت را در سال ۸۸ می شنود ، یک روز قبل از۹دی مردم جریان فتنه راخاموش کردند.
احمدی داشتن بسترهای انقلابی ،روحیه انقلابی،عمل به موقع انقلابی کردن،در مسیر انقلاب ماندن ، سرعت، دقت و هزینه در مسیر انقلابی ماندن را از نکاتی دانست که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مکلف به تبیین آن است که مسئولیت را ۴هزار شهید استان برعهده ما گذاشتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۲ ب.ظ

دیدگاه