معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس شوراهای حل اختلاف استان:بابیطرفی در پرونده ها ورعایت قوانین و مقررات شاهد شورایی صددرصد قانونمند هستیم

رسیدگی در سطح مطلوب و حفظ بی طرفی از اصول قانونمندی شوراست
البرز گلستان/معاون قضایی رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس شوراهای حل اختلاف استان از شعب مجتمع شورای حل اختلاف مینودشت بازدید و طی نشستی با اعضاء و کارکنان این شعب دیدار و گفت‌گو کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای حل اختلاف گلستان؛ احمدجعفری با حضور در شعب شورای حل اختلاف شهرستان مینودشت از روند و کیفیت رسیدگی به پرونده ها بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات موجود شعب و کارکنان شورا قرار گرفت.
رییس شورای حل اختلاف استان هدف اصلی از این بازرسی ها را آموزش اعضا و کارکنان، شناسایی نقاط ضعف و قوت شعبات شورا در جهت خدمت رسانی به مراجعین و رفع نواقص و اصلاح امور برشمرد.
جعفری ضمن بازدید از تمامی قسمت های مربوطه با استماع گزارش آمار و عملکرد ارائه شده از سوی اعضا و با رؤیت تعدادی از پرونده ها، مراجعات مردمی و نحوه رسیدگی به ارباب رجوع در این حوزه را مورد بررسی و به سوالات و مشکلات مطرح شده از سوی اعضا و دبیران پاسخ دادند.
وی افزود: با شناخت نقاط ضعف و کاستی ها و همچنین نقاط قوت ، مشکلات و نواقص پس از تجزیه و تحلیل، جهت رفع به مقامات مسئول گزارش و پیگیری لازم تا اطمینان از رفع موانع و مشکلات انجام خواهد شد.
رئیس شورای حل اختلاف گلستان تصریح کرد: شورای حل اختلاف مینودشت از نظر روند و کیفیت رسیدگی ها در سطح مطلوبی قرار دارد و اعضا باید ضمن حفظ بی طرفی در پرونده ها قوانین و مقررات را رعایت نمایند تا شاهد شورایی صددرصد قانونمند باشیم.
جعفری گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه تعداد ۱۴۵۲ فقره پرونده به شعب مینودشت وارد و تعداد ۱۴۸۱ فقره نیز مختومه شده که این امر نشانگر افزایش سرعت رسیدگی به پرونده ها است.
رییس شورای حل اختلاف استان در پایان از زحمات اعضا و کارکنان شورا که بصورت افتخاری و بدون هیچ گونه چشم داشتی در حال خدمت به مردم و رفع اختلافات آنان هستند تقدی و تشکر نمود.

خبر احمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۰ ب.ظ

دیدگاه