مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان :با عزم و تلاش مضاعف قبل از رسیدن فصل گرما اقدامات لازم انجام گیرد.

البرز گلستان/نخستین جلسه بهبود بهره برداری سال ۹۶ با حضور مدیرعامل، معاونت ها و مدیریت های توزیع در سالن کنفرانس شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان برگزار شد.

در این نشست مهندس نصیری مدیرعامل با اشاره به پیشرفتی که در شاخص های کاهش تلفات، کاهش خاموشی ها و کاهش پیک به دست آمده است، آن را نتیجه کار گروهی، هماهنگی و همدلی در تمام سطوح دانست.

وی سال ۹۶ را سال پرکاری برای شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان دانست و افزود: برای مواجهه با پیک بار سال ۹۶ پروژه هایی احصاء و رصد گردیده است و از آنجا که تکالیف کاملا مشخص است می بایست با عزم و تلاش مضاعف قبل از رسیدن فصل گرما اقدامات لازم انجام گیرد.

در ابتدای این جلسه مهندس بهرام قائمی معاون بهره برداری به بیان مطالبی پرداخت و خاطرنشان ساخت برنامه های توسعه فیدر و ایجاد قدرت مانور طوری برنامه ریزی و اجرا شود که در شش ماهه نخست سال جاری به بهره برداری برسد تا در تابستان امسال کارآمدی بیشتری برای شرکت داشته باشد.

وی مدیریت های توزیع برق شهرستانها را به توجه بیشتر به اتصالات سست فراخواند چرا که با توجه به پربار بودن خطوط و پست ها در فصل گرم سال، این بخش از حساسیت ویژه ای برخوردار است.

خبر : محمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱:۳۳ ب.ظ

دیدگاه