دکتر مازندرانی مدیرکل تعاون وکار گلستان: هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه کار و مقام ارزشمند کارگران به عنوان تلاشگران عرصه اقتصاد کشور است

البرز گلستان/مدیرکل تعاون کار گلستان: هفته کار و کارگر فرصتی برای ارج نهادن به مقام تلاشگران عرصه اقتصاد کشور » اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان

دکتر مازندرانی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان هفته کار و کارگر را فرصتی مناسب برای ارج نهادن به جایگاه کار و مقام ارزشمند کارگران به عنوان تلاشگران عرصه اقتصاد کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، دکتر سعید مازندرانی در دومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کاگر با اشاره به پیش رو بودن هفته کاروکاگر (۵الی۱۱ اردیبهشت) گفت: هفته کار و کارگر فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه کار و مقام ارزشمند کارگران به عنوان تلاشگران عرصه اقتصاد کشور است.

وی افزود: اهمیت دادن به کار وتولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و هفته کاروکاگر  زمانی برای یادآوری این ارزش هاست.

دکتر مازندرانی تاکید کرد: استفاده از تولیدات داخلی، حمایت از کارگر ایرانی است که برعهده همه آحاد جامعه است و ما نیز با گرامیداشت این ایام تلاش خواهیم کرد تا گوشه ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

وی تصریح کرد:توجه به کارگران نباید منحصر به هفته کارگر باشد و همه دستگاه ها، تشکلات و سازمان ها در جهت حل مشکلات جامعه کارگری باید تلاش کنند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به دو رویداد مهم سیاسی در کشور در اردیبهشت ماه، خاطرنشان کرد: مردم ما به بلوغ فکری رسیده اند و خودشان بهترین انتخاب را انجام خواهند داد و وظیفه ما فقط تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات است.

وی افزود: حضور مردم بزرگترین گزینه روی میز ملت در برابر بدخواهان و دشمنان این کشور و نظام است و باعث می شود تمام معادلاتشان تغییر کند.

مازندرانی اضافه کرد: قشر کارگر نیز که همیشه در بحران ها و مشکلات کشور در جهت حفظ دستاوردهای انقلاب ایستادگی کرده، همراه سایر اقشار جامعه در انتخابات پیش رو حضور گسترده خواهد داشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۴:۴۰ ب.ظ

دیدگاه