مهندس آذری مدیرکل شرکت فرودگاه های گلستان ازافتتاح سامانه ۱۹۹اطلاعات پرواز فرودگاه گرگان جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به هم استانی هاخبرداد

البرز گلستان/ مهندس رامین آذری مدیرکل شرکت فرودگاه های گلستان روز دوشنبه در  اولین کارگاه آموزشی دو روزه روسا و مسئولین مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی کشور در گرگان به خبرنگاران ازافتتاح سامانه ۱۹۹اطلاعات پرواز فرودگاه گرگان خبرداد.

مدیرکل شرکت فرودگاه های گلستان هدف راه اندازی این سامانه گفت: هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به هم استانی هابوده وفعالیت آزمایشی این سامانه دو هفته بوده و که بعدازآن فعالیت آن رسمی می شود.

وی همچنین ازآماده سازی فضای محیطی شامل نصب تابلو اطلاع رسانی پایانه و ساماندهی سرویس های بهداشتی را از دیگر فعالیت ها ویژه تعطیلات نوروز امسال خبرداد.

مهندس آذری همچنین در باره برنامه های نوروزی گفت  :نشست های تسهیلات نوروزی این اداره کل با حضور دستگاه های مرتبط از جمله سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، انتظامی به طور منظم برگزار می شود تا خدمات مطلوب تری به مسافران و گردشگران ارائه گردد.

وی همچنین افزود: از ۲۵اسفند۹۴تا۱۵فروردین۹۵تعداد۱۳۰پروازبا ۸۶۵۱نفرانجام شده است که پیش بینی امسال نسبت به مشابه سال قبل۲۰۰پروازبا۱۸مسافرشده است.

وی؛ علت افزایش پروازها در نوروز ۹۶ را براساس افزایش عملکرد سال جاری بیان کرد و افزود: در این مدت از فرودگاه گرگان ۲۸۷ پرواز داخلی و خارجی با ظرفیت ۲۴ هزار مسافر انجام شد. که برای اولین بار تعداد مسافر و پرواز از فرودگاه ساری بیشتر شده است.
آذری گفت: اکنون فرودگاه بین المللی مرکز استان گلستان در هفته پذیرای ۸۲ پرواز ورودی و خروجی داخلی و دو پرواز خارجی است.

استان گلستان ۲ فرودگاه در گرگان و کلاله دارد، اکنون از فرودگاه بین المللی شهرستان گرگان پروازهای مختلف به تهران، مشهد، زاهدان، اصفهان، رشت، اهواز، کیش و همچنین نجف انجام می شود.

مدیرکل شرکت فرودگاه های گلستان همچنین در باره گرفتن آخرین اطلاعات پرواز از خارج از استان گفت : هم استانی ها  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۱۹۹ و شماره های ۳۲۶۲۸۶۰۶ و ۳۲۶۲۸۶۰۵ ،می تواننداطلاعات پروازی را از فرودگاه گرگان دریافت کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه