ساور چمنی مدیر کل گزینش استانداری گلستان دردیداربارئیس دانشگاه علوم پزشکی:حمایت های مردمی ازطرح تحول سلامت نشانگر علاقمندی مردم به این حوزه وفعالیتهای آنان می باشد

البرز گلستان/نشست فعالین مردمی فرهنگی اجتماعی غرب استان با دکتر فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و ساور چمنی مدیر کل گزینش استانداری و دکتر ایمانی رئیس بازرسی دانشگاه و مدیر گروه خبر البرز گلستان و آخوند اونق از علمای بندر ترکمن و منوچهری شهردار نوکنده وجمعی از نیروهای علمی و فرهنگی شهرهای بندر ترکمن و گمیشان و بندرگز و کردکوی و نوکنده و سیمین شهردر محل سالن اجتماعات برگزار گردید.

در این نشست حجت السلام ساور چمنی مدیر کل گزینش استانداری گلستان ضمن تبرک به مناسبت انتصاب دکتر فاضل بعنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : طرح تحول سلامت یکی از بارز ترین حرکتهای دولت تدبیر امید بود که به نوعی به داد طبقه پایین جامعه رسید.

وی افزود: امروز خوشحالیم که مردم ثابت کردند در سخت ترین شرایط در کنار مسئولین هستند. و این حرکت انجام نمی شد مگر به نام امام خمینی که همیشه معتقد بود مدیری موفق می باشد که در کنار آن مردم باشند.

ساورچمنی ضمن اشاره به این جمع حاضر در جلسه گفت : این عزیزان اهم از برادران اهل سنت و تشییع در کنار هم برای حمایت از برنامه های در مانی دولت و کمک به مدیران بهداشت و درمان در منطقه خود گرد آمده اند.

مدیر کل گزینش استانداری گلستان در ادامه افزود: آنچه مردم را رنج می دهد  و خوششان نمی آید تبیعیض می باشد و مدیران دولتی باید در توزیع منابع انسانی و مالی نگاه عادلانه داشته باشند.

حجت السلام ساور چمنی همچنین بیان داشت: نگاه دانشگاه علوم پزشکی باید مردم محور و بیمار محور باشد

وی ضمن تقدیر از دکتر فاضل بعنوان یکی از مدیران جوان و از پزشکان فوق تخصص زبر دست گفت : جناب دکتر فاضل شروع خوبی داشتند و این حمایت های مردمی از قومیتها و شهرهای مختلف استان نشانگر علاقمندی مردم به این حوزه و فعالیتهای خاص آنان می باشد.

ساور چمنی اعلام کرد: حمایت های مردمی اینچنین از مدیران باعث تقویت روحیه وکاری آنان می باشد و مسئولین باید قدر این محبتهای مردم را بدانند.

وی در خاتمه ضمن یاد چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت:وی الگوی اخلاق و توسعه بود و مردم در تشییع این روحانی بزرگ نشان دادند که قدر خدمت را می دانند.

وی افزود: مردم ما سرمایه عظیمی را از دست دادند و آیت الله هاشمی شناسنامه تمام عیار انقلاب اسلامی بودند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۱ ب.ظ

دیدگاه