استاندار گلستان برنامه حضور اعضای هیات دولت در شهرستان های استان را اعلام کرد

استاندار گلستان اظهار کرد: همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری به استان گلستان وزیران، مشاوران و معاونان رئیس جمهوری نیز در شهرستان ها حاضر خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، دکتر حسن صادقلو در مصاحبه با سیمای مرکز گلستان گفت: با توجه به اینکه ریاست محترم جمهوری در این سفر فرصت ملاقات چهره به چهره با تمامی مردم استان را ندارند و در عین حال علاقه مندند تا از مشکلات مردم مطلع شوند، برخی از وزرا به عنوان نماینده ایشان در شهرستان ها حاضر خواهند شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده، وزیر بهداشت دکتر قاضی زاده هاشمی به آزادشهر، حجت الاسلام انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهوری به گنبد، دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش به علی آباد، سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی به مینودشت و گالیکش، مهندس ترکان، مشاور ارشد رئیس جمهوری و رئیس سازمان مناطق آزاد به بندر گز و کردکوی، حجت الاسلام یونسی دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و مذاهب به آق قلا و گمیشان، دکتر علوی وزیر اطلاعات به رامیان ، دکتر ملاوردی مشاور رئیس جمهوری در امور بانوان به شهرستان ترکمن خواهند رفت.

وی همچنین به حضور برخی دیگر از اعضای هیات دولت در مرکز استان و جلسه شورای اداری اشاره و خاطر نشان کرد: دکتر ظریف وزیر امور خارجه، دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مهندس چیت چیان وزیر نیرو، مهندس نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت و دکتر شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهوری در این سفر حاضر خواهند بود که امیدواریم منشا خیر و برکت برای گلستانی ها شوند.

استاندار گلستان با اعلام راه اندازی سامانه تلفنی سامد (سامانه ارتباط مردمی دولت) و تسریع در امور مردم ، گفت: سامانه سامد با شماره گیری ۱۱۱ و بدون کد در دسترس تمام شهروندان گلستانی است تا درد دل ها و مشکلات خود را از طریق ۲۰۰ کاربری که صدای آنها را ضبط می کند ، به گوش ریاست محترم جمهوری برسانند.

دکتر صادقلو با تاکید بر اینکه مردم نگران پیگیری مسائلشان توسط مسولین و شخص رئیس جمهور نباشند ، تصریح کرد: تمام تماس ها کد رهگیری دارند و از طریق مدیران پیگیری می شوند.

لازم به ذکر است ریاست محترم جمهوری صبح سه شنبه ۱۱ آذر ماه وارد گلستان می شوند و در استادیوم ورزشی گرگان با مردم سراسر استان دیدار عمومی خواهند داشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۶:۰۳ ب.ظ

دیدگاه