د کترطیبی، رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گلستان از افتتاح پیست اتومبیل رانی روستای کریم آبادگرگان در دهه فجر خبرداد

البرز گلستان / د کتربهمن طیبی، رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، امروز (۲۹ دی) در نشست با اعضای گروه خبری فجر گلستان گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۳۰۰ برنامه در سراسر استان در حوزه ورزش های قهرمانی، ورزش های همگانی و زیرساخت ها و افتتااح پروژه ها برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین دوره لیگ فوتبال دستگاه های اجرایی استان، افزود: دومین دوره این لیگ از دهه فجر امسال آغاز و تا خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت و امسال هم ۳۰ دستگاه های اجرایی در این لیگ شرکت می کنند.

طیبی به برگزاری جشنواره استعدادیابی ورزشی هم اشاره کرد و گفت: این جشنواره در ۶ رشته شامل کشتی، کاراته، سوارکاری، تنیس روی میز، کبدی و دوومیدانی برگزار می شود.  افتتاحیه این مراسم نیز ۱۹ بهمن ماه در سالن امام خمینی (رحمه الله علیه) با حضور مهمانانی از وزارتخانه و ۶ فدراسیون برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری فستیوال بزرگ ورزشی در استان هم اشاره کرد و افزود: این فستیوال در ۳۰ رشته ورزشی، در روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن ویژه رده های سنی پایه برگزار می شود.

رئیس کمیته ورزش و جوانان استان با اشاره به برنامه های فرهنگی این کمیته نیز بیان کرد: در همه شهرها جشنواره هایی با موضوع انقلاب اسلامی، کارگاه های نقاشی برای کودکان و نوجوانان با موضوع انقلاب، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار به ویژه شهدای انقلاب نیز از دیگر برنامه های این ایام است.

وی گفت:در  ایام دهه فجر پیست اتومبیل رانی که با حمایت خیران ساخته شده در روستای کریم آبادگرگان،  افتتاح می شود.

هم چنین زمین چمن مصنوعی فوتبال در فاضل آباد و سالن بدنسازی امام خمینی (رحمه الله علیه) در بندرگز و سالن پینگ پنگ در کردکوی هم از پروژه های قابل افتتاح در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۲ ب.ظ

دیدگاه