سرهنگ اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰شهید متاجی لشکر ۳۰گرگان: اطاعت پذیری از ولایت و رعایت سلسله مراتب و احساس تکلیف اوّلین چیزی می باشد که در شهدای حرم جلب توجه می کند

سرهنگ اثنی عشریه: ارزش یادشهدا همه را مکلف می کند که در  مراسمات شهدا شرکت کنند

البرز گلستان/سرهنگ اثنی عشریه فرمانده تیپ ۲۳۰شهید متاجی لشکر ۳۰گرگان در مصاحبه ای با خبرنگار البرز گلستان در باره نقش ایثار گریهای دلاوردمردان ارتش در در دفاع از انقلاب اسلامی و دفاع از حرم و برجستگی های خاص این شهدا مواردی مهمی را بیان نمود.

وی ضمن گرامیداشت یادو شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرمین با بیان جمله ای از امام راحل که شهادت فخر اولیاست اظهار کرد:در کشور ما شاید روزانه افراد مختلف از کودک تا پیر فوت می کنند ولی همه اینها بعداز یک ماه به فراموشی سپرده می شود ولی آنچه در مراسم شهدا ما می بینیدیک چیزی غیر از این می باشد.

سرهنگ اثنی عشریه ضمن بیان اینکه:ارزش یادشهدا همه را مکلف می کند که در این مراسمات شرکت کنند اظهار داشت : وقتی به زندگی شهدا خصوص شهدا حرم نگاه می کنیداوّلین چیزی که نظرها را جلب می کند اطاعت پذیری این بزرگان میباشداطاعت از ولایت و رعایت سلسله مراتب و احساس تکلیف و اینکه شهدا از همه چیز خود می گذرند.

وی با بیان زندگی شهید حرم سروان صادق شیک گفت : اگربه زندگی شهید صادق شیبک نظری بیاندازیم بابچه خردسالش ۱۸ ماهه اش  ولی او می گوید اوّل دفاع از حرم دفاع از ارزشها و انقلاب اسلامی و دفاع از مردم مظلوم در هر نقطه از این کره زمین .

فرمانده تیپ ۲۳۰شهید متاجی لشکر ۳۰گرگان افزود : در دیدار با همسر این شهید وی اعلام کرد: من به این همسرافتخار می کنم.  این واقعا درس است برای همه خانواده هاو زنان جامعه اسلامی که یک الگوست.

وی در خاتمه افزود : قطعا این همسر شهید از این فرزند خرد سال فردی می سازند مومن متعهد و تحصیل کرده و موثر در جامعه.

DSC07726DSC07719

DSC07723

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۷ ق.ظ

دیدگاه