سردارجاویدان فرمانده انتظامی گلستان : امروز سلاح دشمنان به دست قاچاقچیان مواد مخدر، جوانان و آینده سازان این مملکت را نشانه گرفته است

البرز گلستان/به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سردار ”علی اکبر جاویدان” در کمسیون پشتیبانی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان طی سال‌های گذشته و حال در راه مبارزه با مواد مخدر بهترین نیروهای خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، گفت: مواد مخدر، فتنه و تاکتیک استکبار جهانی است و آنها با رواج این پدیده شوم در جامعه قصد دارند جوانان این مرز و بوم را به سمت ناهنجاری های اجتماعی سوق دهند.

وی از مواد مخدر به عنوان بزرگترین عامل ضد توسعه در عرصه‌‏های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی یاد کرد و افزود: این معضل، موجب شده که با باری از ‏مشکلات در حوزه اعتیاد مواجه شویم، به گونه‌ای که سهم عمده‌ای از بیماری‌ها و جرایم رخداده به این پدیده شوم ‏ارتباط دارد.

سردار جاویدان، نوجوانان و جوانان را اولین و مهمترین قشر آسیب‌پذیر جامعه در برابر مواد مخدر عنوان کرد و افزود: امروز سلاح دشمنان به دست قاچاقچیان مواد مخدر، جوانان و آینده سازان این مملکت را نشانه گرفته است.

وی، ترویج موادمخدر را یکی از پرهزینه ترین معضلات اجتماعی دانست و ادامه داد: خساراتی که این معضل در جامعه می‌گذارد، بسیار زیان‌بار است؛ چراکه نیروی جوان جامعه را از چرخه تولید خارج می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به انهدام ۴۲ باند مواد مخدر و کشف بیش از سه تن و ۶۱۸ کیلو گرم مواد مخدر از ابتدای سال جاری در گلستان، گفت: کشف این مقدار مواد، طی این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۵۱ درصد رشد داشته است.

سردار جاویدان با اشاره به رشد ۶درصدی دستگیری قاچاقچیان موادمخدر، خاطرنشان کرد: طی این مدت ۱۰۴ دستگاه خودرو و ۴۹ دستگاه موتورسیکلت از متهمان توقیف شد.

وی افزود: امنیت پایدار، زمانی محقق می‌شود که مشارکت مردم را به همراه داشته باشد، ما به عنوان پل ارتباطی بین مردم و پلیس بر آنیم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت بی­بدیل سرمایه‌های اجتماعی، ماموریت‌هایی را که به عهده داریم به نحو احسن انجام دهیم .

فرمانده انتظامی گلستان در پایان، ترویج موادمخدر را یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان در به تباهی کشاندن فرزندان ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و اقشار مختلف مردم باید در راستای مبارزه با موادمخدر بسیج شوند تا بتوانیم با کمک همدیگر این پدیده شوم را ریشه کن کنیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۷ ق.ظ

دیدگاه