جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان ازصدورکارت منزلت بازنشستگان کشوری دردفاتر پیشخوان خدمات دولت استان خبرداد

البرز گلستان/جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان از صدور کارت منزلت بازنشستگان کشوری در دفاتر پیشخوان خدمات دولت به عنوان سومین استان پایلوت در کشور خبر داد.

رضا جعفری در این گفتگو اظهار کرد: در راستای خدمات دهی به عزیزان بازنشسته کشوری و جهت سهل الوصول شدن امورات و کاهش رفت و آمدو و صرفه جویی در وقت بازنشستگان این خدمات ارائه می شود.
۴ وظیفه خدماتی به این عزیزان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت تحویل شد.

وی در باره این چهار خدمات گفت:صدور حکم بازنشستگی و فیش حقوقی ، پاسخ به استعلامات و صدورکارت منزلت بازنشستگان از مهمترین خدمات صندوق بازنشستگی می باشد

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان در باره مزایای کارت منزلت ویژه بازنشستگان گفت : این کارت به عنوان کارت شناسائی بازنشستگان در سراسر کشور می باشد که از آن می توان از خدمات زیر استفاده کرد:
۱- عضویت در کتابخانه های دولتی و وابسته به دستگاههای دولتی به ضورت رایگان
۲-بازدید از آثار باستانی و کاخ موزه به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه

۳- استفاده از طرحهای تسهیلاتی مصوبه هئیت دولت

۴- سایر امکانات رفاهی ویژه بازنشستگان

وی در باره سامانه ارتباطات صندوق بازنشستگی کشوری گفت :سامانه ارتباطات مردمی صندوق بازنشستگی کشوری با شماره ۸۵۲۳ نیز راه اندازی شده تا به پرسش ها و مسائل مالی و حقوقی بازنشستگان ارجمند کشوری توسط کارشناسان مجرب و متخصص پاسخ داده شود. این مرکز با ۳۰ خط فعال که تا ۶۴ خط نیز قابل افزایش است، امکان ضبط صدا و پیام، دریافت پیشنهادات و انتقادات، ارجاع سریع تماس به کارشناس مربوطه، سیستم پیگیری مکاتبات و غیره را برای بازنشستگان کشوری فراهم کرده است.

جعفری همچنین از پیشنهاد سفر چهارم برای بازنشستگان در راستای سفرهای درون استانی برای بازنشستگان خبرداد

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۳:۰۱ ب.ظ

دیدگاه