رئیس کل دادگستری گلستان در نخستین کنگره گرامیداشت شهدای دستگاه قضایی:دستگاه قضایی استان سلامت امروز خود را مدیون شهدا و خانواده های آنان است

رئیس کل دادگستری گلستان؛دستگاه قضایی استان سلامت امروز خود را مدیون شهدا و خانواده های آنان است .

البرز گلستان/رئیس کل دادگستری استان گلستان در نخستین کنگره گرامیداشت شهدای دستگاه قضایی استان گفت: بیش از یکصد خانواده شهید ، جانباز و ایثارگر در دستگاه قضایی  حضور دارند که  باعث افتخار ما هستند.

هادی هاشمیان افزود : اگر امروز به جرات می توانیم ادعا کنیم دستگاه قضایی استان ، با وجود همه ی تهدیدها و حساسیت هایی که وجود دارد  سلامت است به برکت وجود همین افراد است .

هاشمیان با اشاره شهیدان میری و کریمی هم گفت : وجود این شهدا نشان می دهد دستگاه قضایی در راه تحقق عدالت در همه ی زمان ها ، محکم و با اقتدار ایستاده است

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود با رتبه ی نخست استان در کاهش اسیب های اجتماعی هم اشاره کرد و گفت : توفیقی که در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی داشته ایم به دلیل اقدامات پیشگیرانه بوده است و  بار دیگر تاکید می کنم  همه ی همکاران ما پیشگیری از وقوع جرم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

هادی هاشمیان افزود : تعامل خوب بین دستگاه های اجرایی استان با دستگاه قضایی هم در کسب این جایگاه تاثیرگذار بود.

هاشمیان ، پخش برنامه سیمای قانون که روزهای شنبه از شبکه استانی به صورت زنده روی آنتن می رود را از دیگر نتایج تعامل سازنده دستگاه ها در شورای تامین استان برشمرد

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه سخنان خود با اشاره به آیه ی ۱۵۹ سوره ی آل عمران بر اهمیت اخلاق و مهربانی تاکید کرد و گفت : دستگاه قضایی هم می تواند با خوش اخلاقی و مهربانی نگرانی های موجود در سطح جامعه را برطرف کند .

هادی هاشمیان با بیان اینکه برنامه دستگاه قضایی ترویج اخلاق اسلامی در همه ی بخش هاست افزود : این موضوع مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضاییه هم  هست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته ی وحدت گفت: وحدت شیعه و سنی در استان گلستان ضریب امنیتی استان را بالا برده است و در صدر استان های نمونه کشور قرار داریم.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: به برکت خون شهدا و وجود خانواده های شهدا و ایثارگر دستگاه های قضایی استان از سلامت کامل برخوردار است.

کنگره بزرگداشت شهدای دستگاه قضایی استان در راستای اجلاسیه ی ۴ هزار شهید استان امروز در تالار شهید بهشتی دادگستری مرکز استان برگزار شد .

پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۴ ب.ظ

دیدگاه