آذری مدیرکل فرودگاههای استان گلستان ازجان تازه به فرودگاههای استان با ۶۴درصد افزایش پرواز خبرداد

البرز گلستان/ جلسه شورای اداری استان گلستان با حضور دکترصادقلو استاندار گلستان و ربیعی و طهماسبی و مروتی معاونین استاندار پیش قدم رئییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالن اجتماعات استاندار برگزار گردیدرامین آذری مدیرکل فرودگاههای استان گلستان در این نشست اظهار کرد:پویایی هر فرودگاه به پرواز ها و مسیر پروازهاست.

وی افزود: اوّلین برنامه ما در استان افزایش پروازها بوده است که از هفته گذشته از ۴۴ پرواز به ۷۲ پرواز رسیده است و در اینکار افزایش ۶۴درصدی داشته ایم.

مدیرکل فرودگاههای استان گلستان تصریح کرد: با همکاری شرکت هواپیمایی کیش ایرفرود انجام اوّلین پرواز شب خواب در فرودگاه بین المللی گرگان با ظرفیت ۱۴۵ نفر حدود ۲ونیم برابر هواپیماهای دیگر و  ۶۴درصد بیشتراز نظر صندلی پوشش می دهد.

وی همچنین از دوپرواز در هفته در مسیر گرگان به زاهدان و بالعکس خبرداد و گفت: این دو پرواز  در روزهای یکشنبه توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر و روز های سه شنبه توسط هواپیمایی آسمان وپنج شنبه  توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این مسیر انجام می شود.

آذری افزود : در پروازهای زاهدان از ۲پرواز به ۴پرواز رسیده ایم.

وی همچنین خبرداد که در ۱۵ روز آینده پرواز گرگان به بندر عباس در هفته ای ۲بار  توسط دوشرکت کیش ایر و شرکت آتا  انجام می شود.

مدیرکل فرودگاههای استان گلستان در باره پرواز های خارجی گفت:بایک شرکت هواپیمایی ترکیه ای در باره پرواز گرگان به استانبول با ۹۵صندلی به توافق رسیده ایم که این پرواز ها نیاز به چارتر دارد.

آذری اعلام آمادگی کرد که اداره کل فرودگاههای استان گلستان این آمادگی را دارد که پرواز فوق العاده به عتبات عالیات از جمله پرواز به نجف را از ۱الی ۵ پرواز رفت و ۵پرواز برگشت  را انجام بدهد

وی همچنین از پرواز های کلاله در شرق استان گفت:پرواز کلاله از ۲۸ مهر با دو پرواز در هفته (شنبه و چهار شنبه) انجام می شود که این پرواز ها برای تداوم نیاز به کمک مسئولین استانی دارد.

رامین آذری همچنین در باره طرحهای عمرانی اظهار کرد: پروژه های دردست اقدام است از جمله احداث ترمینال جدید با ۹۵۰۰ متر زیر بنا  و پروژ های دیگر با ۱۵۰۰متر زیر بنا  که ۵۷درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

وی گفت : ظرف ۶الی۸ ماه آینده این ترمینال آماده می شود و ساختمان پاویون نیز ۸۴ درصد پیشرفت فیریکی دارد که این پروژه نیاز به مساعدت مالی استان دارد.

مدیرکل فرودگاههای استان گلستان از نصب سیستم های جدید خبرداد که خلبان بتواند با کمک این دستگاه عملیات نشست و برخواست را انجام بدهد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۳:۱۰ ب.ظ

دیدگاه