مدیرکل تامین اجتماعی گلستان درآیین بدرفه بازنشستگان به مشهدمقدس:رسیدگی به وضعیت معیشتی،رفاهی وروحی بازنشستگان ازاولویت های سازمان تامین اجتماعی است

البرز گلستان/اعزام بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان گلستان به مشهد مقدس :
آیین بدرقه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی استان گلستان به مشهد مقدس با حضور علی اصغر نیک نیا مدیر کل جدید تامین اجتماعی استان گلستان ، محمد کوهستانی رئیس کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استا، جعفر عسکری رئیس تامین اجتماعی شهرستان آزادشهر و جمعی از کارکنان تامین اجتماعی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان، آیین بدرقه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در راستای اجرای طرح کرامت رضوی صبح روز جهار شنبه از میدان الله شهرستان آزادشهر برگزار شد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان در آیین بدرفه بازنشستگان عنوان کرد: رسیدگی و توجه ویژه به وضعیت معیشتی، رفاهی و روحی بازنشستگان از اولویت های سازمان تامین اجتماعی است.
علی اصغر نیک نیا با بیان مطلب فوق گفت: بازنشستگان از سرمایه ها و صاحبان اصلی و نور چراغ این سازمان هستند و بی شک توجه به آنان از وظایف مهم همه مدیران است.
نیک نیا افزود: این اداره کل نیز در راستای طرح کرامت و توجه به بازنشستگان با هماهنگی کانون ها و مرکز در چند سال گذشته برای چندین بار آنان را به سفرهای زیارتی و سیاحتی به مشهد مقدس به همراه خانواده اعزام کرده و برای معرفی آنان جهت اخذ تسهیلات بانکی اقدام نموده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در استان گلستان تعداد ۳۳هزار و ۹۷۴ بازنشسته و مستمری بگیر این سازمان حضور دارند که با افراد تحت تکفل خود به حدود ۷۶ هزار و ۷۲۹ هزار نفر می رسند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان در خاتمه عنوان کرد: خدمات دهی با کیفیت به بازنشستگان در دو بخش بیمه ای و درمانی از جمله برنامه های مستمر در این سازمان است و در این راستا اقدامات مطلوبی صورت گرفته و برنامه های دیگری نیز در دست انجام است تا این صاحبان خرد و تجربه در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را دریافت کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۱۶ ب.ظ

دیدگاه