طهماسبی معاون استاندار گلستان در نشست «روابط عمومی و کارکردهای رسانه»:روابط عمومی ها هیچ حیاط خلوتی در حوزه اطلاع رسانی برای خود قائل نشوند.

کارگاه آموزشی و چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان با موضوع «روابط عمومی و کارکردهای رسانه» برگزار شد و در آن مسئولان و سخنرانان روابط عمومی ها را بازوان توانمند و محور توسعه دستگاه های اجرایی دانستند.

البرز گلستان/ این کارگاه که در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد،تمامی روابط عمومی های فرمانداری ها، بخشداران و روابط عمومی دستگاه های اجرایی از مطالب عنوان شده در ۳ کارگاه آموزشی بهره مند شدند.

همچنین در این کارگاه مجید دهنوی روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه ضمن تشکر از تمامی روابط عمومی ها در جهت برگزاری قدرتمند سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن و همراهی در این مسیر، از برگزاری جشنواره رسانه و سرشماری(جرس) خبر داد و گفت: این جشنواره فضایی برای انعکاس اخبار، عکس ها و زحماتی است که اصحاب رسانه و روابط عمومی ها در راستای برگزاری سرشماری کشیده اند.

لازم به ذکر است در چهارمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: روابط عمومی ها محور توسعه در همه سازمانها و ارگان ها اعم از دولتی و غیر دولتی به شمار می روند و به دلیل نوع نگاهی که در حوزه کاری خود دارند، می توانند در تصمیم گیری های کلان و مدیرتی سازمان نقش آفرینی کنند.

“علی اصغر طهماسبی” در کارگاه آموزشی “روابط عمومی و کارکردهای رسانه ای” تصریح کرد: اگر چه روابط عمومی ها باید همچون رسانه ای فعال در اطلاع رسانی عمل کنند، اما وظایفی فراتر از این نیز وجود دارد و شما می بایست چشم بینا و چراغ هدایت مدیران مجموعه خود باشید.

رئیس شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه امروز بواسطه کثرت رسانه ها و شبکه های اجتماعی همه زیر ذره بین افکار عمومی قرار دارند، گفت: اعتقاد داریم مخفی کاری فایده ای جز زیاد کردن هزینه ها ندارد و روابط عمومی ها باید توجه داشته باشند که هیچ حیاط خلوتی در حوزه اطلاع رسانی برای خود قائل نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: درز اطلاعات و اخبار با وجود ابزارهای نوین، تلفن های همراه و شبکه های اجتماعی به راحتی اتفاق می افتد و عده ای نیز همواره در کمین چنین فرصتهایی برای تخریب، سوء استفاده و بزرگنمایی نکات منفی هستند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: باید فضای اطلاع رسانی به گونه ای باشد که با طرح انتقادهای سازنده و پرهیز از هرگونه بداخلاقی، در مسیر توسعه هر چه بیشتر استان و کشور گام برداریم.

گفتنی است در پایان این کارگاه آموزشی از ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به دلیل ایجاد اندام اطلاع رسانی در شبکه های مجازی، دکتر یغمایی رئیس دانشگاه جامع گلستان به دلیل نگاه ویژه به بخش غیردولتی در اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت دانشجویان، دکتر برزعلی رئیس دانشگاه علمی و کاربردی به دلیل تمرکز بر رشته های مدیریت روابط عمومی و خبرنگاری و خانعلی رشیدی مدیرعامل بانک ملی استان به دلیل بهترین عملکرد در بین بانک های استان در ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ارتباط سازنده با مشتریان تقدیر به عمل آمد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۵:۲۹ ب.ظ

دیدگاه