دوموفقیت برای اداره کل ورزش وجوانان گلستان/کسب رتبه اوّل محورسرمایه انسانی در جشنواره شهید رجائی و کسب رتبه دوم کشوری درمنابع انسانی

به گزارش سرویس خبر البرز گلستان مراسم تقدیر از دستگاه های اجرایی برتر گلستان در سال ۱۳۹۳با عنوان جشنواره شهید رجایی صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری گلستان با حضور صادقلو استاندار ربیعی معاونت نیروی انسانی پیش قدم رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی و سایر مدیران دستگاههای اجرایی برگزار گردید .

در این جشنواره نفرات اول دستگاههای اجرایی  معرفی شدند و دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان رتبه اول محور سزمایه انسانی در شاخص های عمومی انتخاب شدند .

دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان  در این جلسه در جمع مدیران استانی اظهار داشت : امروز منابع انسانی و نیروی انسانس در هر سازمانی   با ارزشترین پتانسیل هر سازمان محسوب می گردد.

و ی  افزود:با توجه به توانمند سازی نیروها هم در بعد  تفویض اختیار و هم در بعد توانمند سازی ازقبل روانشناختی   از مهمترین عوامل است

دکتر طیبی  تاکید کرد : اداره کل ورزش و جوانان اولویت دارد که در بعد آموزش نیروها در حد بسیاروسیع بپردازدو احساس  می شود که در حوز ه های مختلف باید کار کند.وآموزش های تخصصی لازم در پست های تخصصی خودشان ببینند تا در اجرای امور روزمره خوذ بتواند اقدام کند

دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان  در باره موفقیت در این جشنواره در این بعدافزود :در حوزه مختلف از جمله حوزه های فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و در توسعه ورزش قهرمانی در بحث نظام ادارای و جلوگیری از فساد اداری و در بحث فرهنگ سازی دولت الکترونیک  وما در همه حوزه ها رتبه اول را کسب کردیم .

وی در خاتمه بیان داشت: در ارزیابی جدید درماه گذشته در کل کشور در حوزه معاونت منابع انسانی رتبه دوم کشور را کسب کند

همچنین در این جلسه از مدیر کل منابع طبیعی استان، مدیر کل اقتصاد و دارایی، مدیر کل نوسازی مدارس، مدیرعامل آب و فاضلاب شهری و مدیر عامل توزیع برق به عنوان رتبه های اول تا پنجم جشنواره شهید رجایی استان در شاخص های عمومی و اختصاصی تقدیر شد.

لازم به ذکر است از مدیر کل تامین اجتماعی و ثبت احوال استان در بخش شاخص های اختصاصی و نیز از مدیر کل ورزش و جوانان در شاخص سرمایه انسانی، مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی در شاخص صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و مدیرکل بیمه سلامت استان در شاخص هوشمند سازی قدردانی شد.

 

IMG_0187

1447579746_dsc_3614

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵ ق.ظ

دیدگاه