معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشگی گلستان خبرداد: اختصاص ۱۱۲ میلیون تومان بودجه به مرکز تحقیقات سلامت غلات استان

البرز گلستان/معاون غذا و داروی دانشگاه نیزاز راهاندازی مرکز تحقیقات سلامت غلات در استان خبر داد و گفت: ۱۴ دستگاه رادیوگرافی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در بیمارستان‌های گلستان نصب شده است.

 دکتر حمیدجوشقانی اظهار کرد: ۱۶ طرح تحقیقاتی با بودجه ۱۱۲ میلیون تومان در مرکز تحقیقات سلامت غلات استان گلستان مصوب شده است.

 وی با اشاره به اقدامات این مرکز تحقیقاتی تصریح کرد: در مرکز تحقیقات سلامت غلات دو کتاب و ۱۰ مقاله علمی و پژوهشی منتشر شده است.

 معاون غذا و داروی دانشگاه از راهاندازی نخستین مرکز ناباروری در استان خبر داد و افزود: تجهیز مرکز تخصصی جراحی قلب و آنژیوگرافی، تامین تجهیزات پزشکی ۹۶ تختخوابی در مراکز درمانی استان، پیگیری تامین تجهیزات پزشکی و ۱۳۴ تخت ویژه جدید همچنین تجهیز هفت کلینیک تخصصی در استان گلستان صورت گرفت.

 دکترجوشقانی بیان کرد: استان گلستان به عنوان یک استان شمالی دارای شهرهای مرزی است که شهرهای مرزی در محرومیت به سر میبرند که افتتاح کلینیکهای ویژه با رویکرد محرومیتزدایی در این نقاط راهاندازی شده است.

 وی با اشاره به تجهیز پزشکی تختهای LDR با ۲۱ میلیارد ریال اعتبار خبر داد و گفت: فاز دوم بیمارستان حضرت رسول(ص) راهاندازی شد و تجهیز بیمارستان بندرگز به زودی انجام میشود.

 معاون غذا و داروی دانشگاه با اشاره به اهمیت پروژههای مدیریت تجهیزات اظهار کرد: در ابتدای طرح تحول سلامت، دستگاههای رادیوگرافی قدمت ۳۰ ساله داشتند که نسبت به بهروزرسانی و تجهیز آنها اقدام شد.

 به گفته دکترجوشقانی؛ ۱۴ دستگاه رادیوگرافی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال نصب شده است تا روند خدماتدهی و خدماترسانی به بیماران تسهیل پیدا کند.

 وی با اشاره به ارتقای تجهیزات تامین گازهای طبی مراکز درمانی سطح استان تصریح کرد: ۱۱ دستگاه اکسیژنساز با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال خریداری شده است.

 

معاون غذا و داروی با بیان اینکه مرکز تحقیقات سلامت غلات در استان راهاندازی شده است، گفت: از ابتدای سال گذشته مرکز تحقیقات سلامت غلات در استان افتتاح شد که ۱۶ طرح تحقیقاتی با بودجه ۱۱۲ میلیون تومان در این مرکز مصوب شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۵ ب.ظ

دیدگاه