سردار فضلی در یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور وروستای یساقی کردکوی:همه شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب و پاسداری پرچم رسول مکرم اسلام(ص) خون خود را اهداء کردند

سردار فضلی در یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور وشهدای روستای یساقی کردکوی:همه شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب و پاسداری پرچم رسول مکرم اسلام(ص) خون خود را اهداء کردند

البرز گلستان/سردار علی فضلی در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم شمال کشور و پانزدهمین یادوراه شهدای روستای یساقی شهرستان کردکوی اظهار داشت: همان‌گونه که امام خمینی(ره) فرمودند انقلاب اسلامی ما بر ۳ پایه قرآن، عترت و مردم شکل گرفته است.

وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی و ۴ هزار شهید شیعه و سنی استان گلستان و شهدای مدافع حرم و غیره همه برای دفاع از اسلام و انقلاب و پاسداری پرچم رسول مکرم اسلام(ص) خون خود را اهداء کردند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین درباره تفاوت‎های قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این موضوع زوایای مختلفی دارد که برای نشان دادن این تفاوت باید به سکاندار این انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) اقتدا کنیم که برای پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۵ دهه مجاهدت و مبارزه کردند و از تکرار تاریخ به همراه دیگر علما و شهدا و همراهی مردم جلوگیری کردند.

سردار فضلی گفت: پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی احیای دین خدا را رقم زد و مضامینی در بیان امام راحل وجود دارد و امام خمینی(ره) می‌فرمایند انقلاب اسلامی ما بر ۳ پایه قرآن، عترت و مردم شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: اگر بخواهیم تفاوت قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی را اشاره کنیم، نقش ولایت فقیه، نقش قانون اساسی و دشمن‌ستیزی مردم ایران اسلامی از نشانه‌های این انقلاب است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: مردم ما آموخته‌اند که امام خمینی(ره) در مقابله با دشمن سرسوزنی کوتاه نیامد و امروز هیچ واهمه و ترسی از مستکبران وجود ندارد و این اسلام ناب محمدی و مقاومت اسلامی نشات گرفته از همین ۳ زاویه است و انقلاب اسلامی ما الگویی برای مقاومت اسلامی در سراسر دنیا شده است.

سردار فضلی تصریح کرد: امروز مقاومت در سوریه، عراق، یمن، فلسیطین و دیگر بلاد اسلامی الگو گرفته از انقلاب اسلامی دفاع مقدس و مردم شریف ایران اسلامی است.

وی افزود: ما از تاریخ و عبرت های عاشورا عبرت گرفتیم و امروز شاهد این ۶۰ شهید مدافع حرم در شمال کشور هستید که تنها برای رضای خدا رفتند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مجاهدت و فداکاری در دوران دفاع مقدی در بین رزمندگان اسلامی موج می‌زد و آن‌ها برای اعتلای اسلام ناب محمدی به میدان رفتند.

سردار فضلی با اشاره به عملیات کربلای ۵ و شلمچه گفت: مقام معظم رهبری در بازدید از آن مناطق فرمودند که شب‌های کربلای ۵ شب‌های قدر این انقلاب است و انس با آن شما را وارسته می‌کند و هر کسی آن را فراموش کند نامش از اردوگاه انقلاب قلم می‌خورد، این خاطره خونین ماندگار را زنده نگه دارید.

وی اظهار داشت: امروز نیز شاهد هستیم که بیش از ۶ میلیون نفر سال گذشته برای حضور در کربلای ایران و راهیان نور عازم این مناطق شدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مفقودالاثر بودن ۴ شهید روستای یساقی در شلمچه و بیان خاطرات و روند اجرای عملیات کربلای ۵ گفت: پس از شکست در عملیات کربلای ۴ و دادن بیش از ۱۰ هزار مجروح، جلسه‌ای با حضور فرماندهان برای بررسی و اجرای عملیات کربلای ۵ برگزار و راه‌های مختلف عملیات بررسی شد که یکی از راه‌های نفوذ از شلمچه بود که به علت وجود موانع بسیار زیاد و محافظت دشمن از آن هیچ فرماندهی برای این عملیات اعلام آمادگی نکرد اما پس از آن که از جماران خبر رسید که امام راحل گفتند عملیات کربلای ۵ را از شلمچه اجرا کنید همه فرماندهان اعلام آمادگی کردند.

سردار فضلی افزود: پس از چند روز شناسایی نیروها از چند لشکر در اردوگاه کوثر برای اجرای عملیات جمع کردیم که همه نیروها که بالغ بر ۱۰ هزار رزمنده بودند با امضای طوماری با امام راحل پیمان امضاء کردند و در شب عملیات نیز با پیام امام راحل با عنوان قبول دیدار با رزمندگان انرژی گرفتند و موفق شدند پس از ۲۲ شب با عبور از موانع مختلف به پیروزی دست یابند./تسنیم

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۶ ق.ظ

دیدگاه