امیر معمارباشی فرمانده لشکر ۳۰ گرگان در رژه نیروهای مسلح گلستان : گرامیداشت روز ۳۱ شهریور یادآور مردانگی مردان و شیرزنانی است که در این کشور به رشادت‌ها پرداختند

البرز گلستان/امیر مهدی معمارباشی ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران  صبح امروز ۳۱شهریوردر رژه نیروهای مسلح گلستان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ۳۱ شهریور ماه سالگرد گرامیداشت این مجاهدت‎های ملت ایران عزیز و سربلند است تا این ملت تاریخ پر افتخار خود را به فراموشی نسپارد.

وی افزود: ۸ سال دفاع مقدس کشور ایران برشی از تاریخ ملتی است که با تکیه بر باورهای دینی ملی خود پایداری و استقامت را نهادینه وجود ساخت و با الگوپذیری از اسوه‌هایش، مرگ در سایه شرف و عزت و شناور شدن در خون را بر زندگی ذلت بار ترجیح داد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های گلستان و مازندران تصریح کرد: گرامیداشت روز ۳۱ شهریور بهانه‌ای است تا ملت ایران تاریخ افتخار خود را فراموش نکنند و یادآور مردانگی مردان و شیرزنانی است که در این کشور به رشادت‌ها پرداختند.

وی اظهار کرد: ۸ سال دفاع مقدس سرشار از خاطرات بزرگ مردمانی است که در سایه سار وحدت ملی و در کنار ولی‌فقیه زمانه خود به مصاف حق و باطل رفتند و آزادگی و نهضت سرخ ابا عبدالله الحسین را در عمل به اثبات رساندند، از خون پاکشان گذشتند تا امروز استقلال کشور را مرهون خون پاکشان بدانیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ گرگان گفت: این همه رشادت و از خود گذشتگی نیازمند این است تا نسل حاضر و آینده که تشنه دانش و آگاهی از این حقایق است بر آن ببالند و از تلخی‌هایش درس مقاومت و پیروزی بگیرند و در قاب زیبای کشورمان همچون برگ زرینی تا ابد جلوه‌نمایی کند.

معمارباشی اظهار کرد: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس شناور شدن در خون را بر زندگی مذلت بار و زیر سلطه استکبار ترجیح دادند و با تکیه بر قدرت ایمان و ولایت‎مداری بر دشمن فائق آمدند.

وی با بیان این که ۸ سال دفاع مقدس کشور ایران برشی از تاریخ ملتی است که با تکیه بر باورهای دینی ملی خود پایداری و استقامت را نهادینه ساخت، افزود: ملت ایران با الگوپذیری از ائمه (ع)، مرگ با عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح داد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳ ق.ظ

دیدگاه