سرهنگ ستاد اثنی عشریه، فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان :دفاع مقدس گنجینه با ارزش یک تاریخ پرافتخار برای ملت جمهوری اسلامی ایران است

البرز گلستان/ سرهنگ ستادسعید اثنی عشریه، فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان، به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه استان حضور یافت و ضمن تبین برنامه های هفته دفاع مقدس به سوالاتخبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ دادند وی در این نشست گفت  : ارزشهای دفاع مقدس یک ارزش ملی و مذهبی  است و هیچ گروهی حق ندارد آنرا به به نام خود تنزل دهد.

 وی در باره آغاز جنگ ایران و عراق  افزود: در ۳۱ شهریور سال ۵۹ عراق با ۱۲ لشکر و ۲۹ تیپ مستقل به ایران حمله کرد و این کار را به عنوان یک تفریح دانست.

 سرهنگ اثنی عشریه بیان داشت: در آن مقطع از زمان انقلاب با یک سری از مشکلات مواجه بود و نیروهای مسلح از یک انسجام برخوردار نبودند اما به فرمان امام خمینی (رحمه الله علیه) همه با هم وارد میدان شدند و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

  فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان تصریح کرد: در دوران ۸ سال دفاع مقدس هدف ما جنگ نبود بلکه دفاع از اسلام و کیان اسلام بود که در این زمان فرهنگ ایثار، رشادت، همدلی، گذشت و مردانگی به وضوح دیده می شود.

 وی ادامه داد: با توجه به تصاویری که از دفاع مقدس تهیه شده است ما شاهد حضور همه اقشار جامعه هستیم که این پیروزی در سایه این همدلی ها بود که اتفاق افتاد و عملیات های بزرگی شکل گرفت و جمهوری اسلامی ایران دارای دستاوردهای بسیاری شد.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان تاکید کرد:در دفاع مقدس یک فرهنگ ایثار و و رشادت و گذشت و مردانگی را به وضوع می بینید

 سرهنگ اثنی عشریه اظهارداشت: وضعیت امروز کشورهای عراق و سوریه می تواند برای جوانان نسل سوم انقلاب اسلامی ایران یک مثال عملی و عینی باشد که بدانند جنگ چه چیز مصیبت باری است.

 وی تصریح کرد: اگر امروز احساس نا امنی در کشور نمی شود در سایه زحمات دستگاه ها، نیروهای مسلح و امنیتی کشور است.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان گفت: دفاع مقدس گنجینه با ارزش یک تاریخ پرافتخار برای ملت جمهوری اسلامی ایران است.

 وی افزود: در دوران ۸ سال دفاع مقدس ما شروع کننده جنگ نبودیم و اکنون هم نیستیم اما ملت بیداری هستیم و اگر نیاز باشد از کشور و کیان خود دفاع خواهیم کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲:۲۴ ب.ظ

دیدگاه