مهندس نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:دهه فجر امسال پروژه های شرکت توزیع نیروی برق در ۱۴ شهرستان استان به بهره برداری می رسد

البرز گلستان/شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان ۲۸ پروژه شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس علی اکبر نصیری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان با اعلام این خبر افزود: همزمان با دهه مبارک فجر پروژه های شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان در ۱۴ شهرستان این استان به بهره برداری رسید.
مهندس نصیری مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه های شرکت توزیع نیروی برق استان گلستان را ۱۷۷ میلیارد و ۲۷۸ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: برای اجرای این پروژه ها در کل ۷۱ هزار و ۲۴۰ متر شبکه فشار ضعیف و ۴۷ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط احداث گردیده است.
وی همچنین از نصب ۱۳۱ دستگاه ترانس به ظرفیت ۱۶۵۴۰ کیلوولت آمپر و نصب ۲۷۳۲ دستگاه چراغ روشنایی معابر در پروژه های امسال خبر داد و اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این پروژه ها شاهد بهره مندی بیش از پیش مردم استان از برق مطمئن و پایدار در سطح شهرها و روستاهای استان گلستان باشیم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹ ق.ظ

دیدگاه