نوریان مشاور امور ایثارگران استاندار گلستان در دیدار با خانوادهای ایثارگر گنبد:بررسی مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران و ظیفه ذاتی همه مسئولین است

البرز گلستان/ نوریان مشاور استاندار گلستان در امور ایثارگران جهت بررسی وضعیت جانبازان و خانواده های ایثار گران دیداری با این خانوادهها در گنبد داشته است . نوریان  درهدف از این دیدار اظهار داشت :این دیدار به دستور استاندار گلستان جهت بررسی مشکلات و رفع دغدغه های خانواده های معظم شاهد  و ایثارگران می باشد.

نوریان با بیان این که بررسی مسائل و مشکلات خانواده ها شهدا و ایثارگران و ظیفه ذاتی همه  مسئولین است اظهار داشت: ما امروز هر چه داریم از برکت خون شهدا و ایثارگران است.

وی افزود خانواده معظم شهدا و ایثارگران چشم و چراغ امت اسلامی هستند و این خانواده ها در دوران دفاع مقدس با عزم راسخ، ارزش ها و فضیلت های انقلاب را پاس داشته و در تحقق حاکمیت اسلام نقش اساسی ایفا کردند.

مشاور استاندار گلستان در امور ایثارگران تاکید کرد:امروز وظیفه همه ما خدمت رسانی بی منت به این خانواده ها و ارج نهادن به صبر و استقامت در دوران دفاع مقدس است.

همچنین در این دیدار ضمن بررسی مشکلات یکی از جانباز پنجاه درصد به در امور اداری ودریافتی حکم بازنشتگی که رئیس اموزش و پرورش کنبد ومسئول گارگزینی وبا حضور رئیس بنیاد شهید گنبد انجام شد .

نوریان افزود: همچنان دیداری  از آزاده سرافراز اقای بابایی . ومادر نمونه شهید ترک فراخوان در بررسی احکام جانباز سهیلی وبعد از بررسیها اقای حسین زاده رئیس اموزش وپرورش گنبد مسئول پیگیری شدند.

photo_2016-08-17_20-06-09

photo_2016-08-17_19-39-30

photo_2016-08-17_20-05-56

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۱ ب.ظ

دیدگاه