غنیان معاون امور استانهای مجمع خیرین کشورخبرداد: مجمع خیرین استان گلستان یکی از موفق ترین استان ها در امر خیرین در حوزه سلامت می باشد.

نشست خیرین سلامت گنبد با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان

البرزگلستان/جلسه خیرین سلامت شهرستان گنبد با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان و غنیان معاون امور استانهای مجمع خیرین کشور در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار گردید.

ابتدا دکتر صابری مشاور رئیس دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبد ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین به تشریح عملکرد مجمع خیرین گنبد در طی سال های قبل پرداختند .

وی از نگاه عدالت محور دکتر فاضل رییس دانشگاه به استان و خصوصا شرق استان تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه دکتر فرید عابدی رئیس مجمع خیرین گنبد گزارشی از عملکرد مجمع در طی سه سال اخیر را ارایه کردوگفت : اعضای مجمع خیرین گنبد از تنوع زیادی برخوردار هست و در بین آنان از پرشک فوق تخصص و متخصص گرفته تا بازاری و کشاورز از فارس ، ترکمن ، ترک و سایر عزیزان همگی در کنار یگدیگر به خدمت خالصانه مشغول هستند

دکتر عابدی عملکرد کم رنگ خیرین در طی دو سه سال اخیر را انعکاسی از رفتار مسئولین وقت دانشگاه برشمرده و از همکاری ضعیف مسئولین دانشگاه که باعث تغییر سمت و سوی خیرین شده است خبر دادند.

آقای غنیان نیز ضمن تقدیر از خیرین و همچنین حاج آقا ترابی امام جمعه شهرستان نیز گفت استان گلستان یکی از موفق ترین استان ها در امر خیر در حوزه سلامت می باشد.

وی افزود:سرعت رشد در حوزه سلامت طی سه سال اخیر برای همه مردم ملموس می باشد و البته خیرین سلامت کشور نیز طی ۳ – ۴ سال اخیر رشد بسیار خوبی را از این نظر داشتند.

وی گفت ما باید مردم را باور بکنیم . در استان های همجوار گلستان با اینکه ظرفیت کافی را دارند ولی در این فضای خیر کمتر و ضعیف تر ورود کردند.در حال حاضر ۲۶۰ دفتر در کل کشور داریم و تاکنون بالای ۵ هزار میلیارد تومان عملکرد مجمع خیرین سلامت در سراسر کشور بوده است.

دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز از خدمات ارزنده خیرین سلامت استان در طی سال های سال تقدیر نمود و در بحث آموزش گفت هر نیروی که در محیط هایی که توسط خیرین بنا شده است تربیت می شود و به منطقه خود خدمت می کند سالهای سال اجر معنوی آن برای خیرین باقی خواهد ماند و در واقع صدقه جاریه می باشد.

وی گفت خیلی از دوستان را می شناسم که در گرگان درس خواندند و الان با مدارج بالا در منطقه خود در حال خدمت هستند .دانشگاه علوم پزشکی نیز در بدو تاسیس با کمک و یاری خیرین سلامت ایجاد شده و اکنون که این مرحله رسیده ، خیرین سلامت نتیجه کار و تلاش و زحمات خود را می بینند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اولویت اصلی برای شرق استان و گنبد نیاز یک دانشکده آموزشی برشمرد و از پذیرش ۳۰ دانشجو ی پرستاری از اول مهر ماه در مجتمع آموزش عالی گنبد خبر داد. و افزود نیاز هست خیرین عزیز در جهت تسهیل و فراهم کردن فضای آموزشی مناسب در شهرستان پیشقدم شوند.

در ادامه تعدادی از خیرین اظهار نظرات و پیشنهادات خود را جهت تعامل بهتر و بیشتر در حوزه سلامت عنوان کردند.

سخنرانی پایانی جلسه حاج آقا ترابی امام جمعه شهرستان گنبد به عنوان میزبان از حضور دکتر فاضل و آقای غنیان و اعضای خیرین سلامت شهرستان گنبد و اقدامات صورت گرفته و تلاش این عزیزان قدردانی کردو گفت که عملکرد ها اعلام شده و ظرفیت ها و نیازمندی های حوزه سلامت شهرستان مشخص گردید و با توجه به ظرفیت های موجود در سطح شهرستان باید با کمک و همکاری یکدیگر نسبت به آبادی شهرستان گنبد تلاش نماییم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۵۱ ب.ظ

دیدگاه