سرهنگ”علی‌اکبر جاویدان”‌ رئیس پلیس گلستان:اعتماد مردم به ناجا یک سرمایه بزرگ است

البرز گلستان/به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علی‌اکبر جاویدان”‌ رئیس پلیس گلستان در جلسه نهایی جمع‌بندی نظارت تخصصی و ارزیابی قرارگاه جهادی ارتقاء تربیت و آموزش شهرستان علی آبادکتول و در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی گفت: نیروی انتظامی طرح ویژه قرارگاه آموزش جهادی و پیشگیری از سرقت را راه اندازی کرده تا کلیه کلانتری و پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی در این امر آموزش های عملی لازم را در جهت عملکرد بهتر پلیس به شهروندان ارائه کنند.وی گفت: در قرارگاه جهادی کلیه نیروها ملزم به تهیه و تحویل کتابچه دانستنی‌های آموزشی هستند تا سطح آگاهی و دانش نیروها در بحث بازرسی بدنی، قضائی ارتقاء یابد.

رئیس پلیس گلستان نظم و انضباط را شالوده ماموریت در نیروهای مسلح دانست و گفت: نیروهای مسلح از جمله پلیس الگوی نظم و انضباط مردم محسوب می شوند.وی با بیان اینکه اعتماد مردم به ناجا یک سرمایه بزرگ است، گفت:‌ خدمت به مردم و اظهار رضایت شهروندان، مهم‌ترین هدف نیروی انتظامی به حساب می‌آید.

سرهنگ جاویدان توسعه و ارتقاء سطح دانش و آگاهی ماموران انتظامی و استفاده از مشارکت‌های اجتماعی و تبلور حضور مردم در تولید امنیت پایدار در جامعه را از مهمترین اهداف راه‌اندازی این قرارگاه جهادی در نیروی انتظامی برشمرد و گفت: وجود امنیتی که به‌خصوص با سطح بالای دانش و آگاهی نیروها و تلاش و همت مردم همراه باشد، باعث توسعه همه‌جانبه در کشور خواهد شد.

وی اظهار داشت: در قرارگاه جهادی به دنبال استانداردسازی فضا‌ها و اماکن آموزشی، تعالی رفتار پرسنل برای تعامل و ارتباط سازنده با مردم و کاهش خسارات نیروی انسانی و ادوات هستیم.

جاویدان تاکید کرد: صیانت و حفاظت از کارکنان در مجموعه یک هنر است و برای تحقق در این امر بایستی به آموزش و نظارت توجه ویژه شود.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: امروز آحاد مردم جامعه به داشتن نیروهای مسلح مقتدری همانند پلیس در کشور افتخار می‌کنند و به طور حتم یکی از شرایط موفقیت‌های پلیس در مبارزه با قانون‌شکنان، دعای خیر مردمی است که همیشه بدرقه راه کارکنان و تلاش‌گران عرصه نظم و امنیت است.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: تکریم ارباب و رجوع، پاسخگویی سریع و درست به مراجعان و رفع مشکلات شهروندان به عنوان اصل خدمتگذاری صحیح به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر باید از طریق جنگ نرم جلو رفت و به نوعی آگاهسازی و اطلاع‌رسانی در خصوص آسیب‌های اجتماعی را سرلوحه کاری پلیس قرار داد.

وی ابراز داشت: استفاده از ظرفیت نخبگان و اساتید برون‌سازمانی در نشست های علمی و همچنین شورای معتمد پلیس می تواند در کاهش جرایم و آسیب‌ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

سرهنگ جاویدان در پایان خاط‌رنشان کرد: آموزش صحیح کارکنان ضمن ایجاد ثبات یک مجموعه، موجب فراهم شدن زمینه‌های رشد و موفقیت کارکنان خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۵:۱۹ ب.ظ

دیدگاه