صعود تراکتورسازی و ذوب آهن به یک چهارم نهایی

دیدار تیم‌های سایپای البرز و تراکتورسازی تبریز از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۴:۳۰ امروز (یک‌شنبه) در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد که با تساوی بدون گل در وقت‌های معمول بازی، ۲ تیم کارشان را در وقت‌های اضافه دنبال کردند.

شاگردان مجید جلالی و رسول خطیبی در ۲ وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای نیز نتوانستند گلی را وارد دروازه‌ همدیگر کنند تا کار به ضربات پنالتی بکشد. در ضربات پنالتی تراکتورسازان با برتری ۳ بر یک پیروز این دیدار لقب گرفتند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند.

در دیگری بازی این مرحله در اهواز تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر یک به سود نماینده اصفهان خاتمه پیدا کرد. گل‌های ذوب‌آهن در این بازی را قاسم دهنوی در دقیقه ۳۷ و مهدی رجب‌زاده در دقیقه ۴۸ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۹۰+۲ به ثمر رساندند. گل‌های استقلال خوزستان را هم میثم مجیدی در دقیقه ۷۵ و روح‌الله سیف‌اللهی در دقیقه ۹۰+۴ از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کردند.

داور این بازی بیژن حیدری بود که علی همام، مهرداد قنبری و مهدی رجب‌زاده از ذوب‌آهن را با کارت زرد جریمه کرد. پرویز کریمی، رضا کاردوست و روح الله سیف اللهی از استقلال خوزستان کارت زرد دریافت کردند و محمد طیبی در دقیقه ۶۲ با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

ذوب‌آهن در مرحله یک چهارم با برنده مسابقه تیم‌های استقلال – پارسه با فولاد خوزستان دیدار خواهد کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲:۰۲ ب.ظ

دیدگاه