دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان در مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی استان:برگزاری نخستین المپیاد ورزشی دراستان اقدامی شایسته ونوبرای برگزاری آن در کشور

البرز گلستان/دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان در مراسم اختتامیه نخستین المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه چهارهزار شهید استان که ظهر چهارشنبه در تالار فخرالدین اسعد گرگاتی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این المپیاد در استان، اقدام شایسته و نوینی بود تا زمینه برگزاری آن در سطح کشور نیز فراهم شود.

وی افزود: نامگذاری این المیپاد به اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان، زینت بخش آن شده است و باید از دست اندرکاران برگزاری آن تشکر ویژه داشته باشم.

استاندار گلستان تصریح کرد: شهدای ما کم نیستند، آنهایی که در عرصه امتحان اساسی، سربلند شدند.

دکترصادقلو با مهم شمردن منش پهلوانی در کنار ورزش، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری چنین المپیادی باید نگاه ویژه به اخلاق و منش پهلوانی باشد و ورزش کمک زیادی به این موضوع خواهد کرد.

وی ادامه داد: ورزش کشورمان ورزش اسلامی است و باید در کنار منش پهلوانی به این مقوله نیز توجه شود.

نخستین المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه چهارهزار شهید استان، اردیبهشت امسال با حضور ۱۷ شهرستان و بخش در دو بخش پسران و دختران و در رشته‌های ورزشی فوتبال (پسران)، فوتسال (دختران)، کشتی (پسران)، والیبال، بسکتبال، تکواندو، کاراته، تنیس روی میز، بدمینتون، دوومیدانی و ژیمناستیک برگزار شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۵۲ ب.ظ

دیدگاه