در راستای مخاطب محور شدن رسانه ملی، سامانه تلفنی ۱۶۲ سراسری شد

به گزارش  البرز گلستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون توسعه و فناوری رسانه ملی در مراسم رونمایی از این سامانه گفت: این ایده که از سوی روابط عمومی رسانه ملی مطرح شد یک تفکر درست است معماری درست، طرح دقیق  وکار به هنگام سبب شد این ایده بسیار زود نتیجه دهد.
رضا علیدادی افزود: این نخستین طرح  در راستای مخاطب محور شدن ماست و طرح های دیگری نیز در دست تولید داریم و این طرح ها سبب می شود بتوانیم با گرفتن نظر مخاطبان بهتر برنامه ریزی کنیم.
محمدحسین رنجبران نیز در این مراسم گفت: اوایل اسفند تصمیم گرفتیم سامانه ۱۶۲ را سراسری کنیم؛ بسیاری از بینندگان ما در شهرستان ها هستند و از این طریق راحت تر می توانیم نظرهایشان را دریافت کنیم.
مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی افزود: هنگامی که نخستین جشنواره مردمی سین سیما راه اندازی شد ۱۹ استان به سامانه تلفنی سراسری ۱۶۲ پیوستند و بعد هم سایر استان ها اضافه شدند و  این طرح گام بلندی در جهت تحقق مخاطب محور شدن ماست.
در این مراسم مهندسان مربوط چگونگی کارکرد سامانه سراسری تلفنی ۱۶۲ را تشریح کردند.
این سامانه روی بستر stm1 موجود بین تهران و همه مراکز استان ها برقرار شده است  و هیچ هزینه جانبی برای صدا  وسیما ندارد و تنها با دانش و تلاش مهندسان و متخصصان معاونت توسعه و فناوری و با رعایت استانداردهای لازم در کیفیت محقق شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۰۰ ق.ظ

دیدگاه