سرهنگ رضا عسکری فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ازکاهش ۱۰۰ درصدی وقوعات سرقت مسلحانه در شهرستان خبر داد

البرز گلستان/سرهنگ رضا عسکری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرگان صبح امروز  در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان شرکت کرد و ضمن تشریح عملکرد چهار ماهه نخست امسال نیروی انتظامی شهرستان گرگان  به سوالات خبرنگاران حاضر در نشست پاسخ داد.

وی در ابتدا ضمن بیان اهمیت مقوله امنیت و سلامت در آموزه های دینی  ظریب امنیت بالای کشور مطلوب خواند.

عسکری در باره تعامل اصحاب رسانه با نیروی انتظامی در کمک به مسائل مختلف نیروی انتظامی اظهار داشت : مادر کنار خبرنگاران و خبرنگاران در کنار پلیس می باشد تا ایجاد امنیت بوجود بیاید .

وی افزود: ما برای نشان دادن برنامه های خود و اعلام آن به مردم و ایجاد امنیت با اصحاب رسانه در کنار هم هستیم.

سرهنگ رضا عسکری همچنین اظهار کرد: بالغ بر ۸۱ درصد پرونده های نزاع تا پایان تیرماه سال جاری به مصالحه انجامید و مختومه شد.

وی همچنین  از کشف  بیش از دو میلیارد ریال اراضی ملی از ید افراد غاصب سخن گفت  که به دولت واگذار شد واعلام کرد:وقوع سرقت ۱۸ درصد کاهش و کشف آن ۲۵ درصد افزایش یافت.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرگان تاکید کرد: طرح امنیت اجتماعی در ۱۹ مرحله در نقاط مختلف شهر ارتقاء یافته  و تعداد قابل توجهی از افراد سابقه دار نیز بازداشت شدند.

وی از افزایش  دستگیری ۲۸ درصد ی اعلام داشته است  و در باره تخلفات موتور سواراندر مسائل مختلف بیان داشت: با جرائم موتورسیکلت شامل مزاحمت برای نوامیس و تولید آلودگی صوتی برخورد جدی صورت گرفته و از ابتدای سال تاکنون دو هزار ۷۳۰ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرگان از کاهش ۱۰۰ درصدی وقوع سرقت مسلحانه در شهرستان خبر داد و گفت: ۶۸۱ دستگاه اتومبیل در چهارماه ابتدای سال در محدوده شهرستان به علت تخلفات گوناگون توقیف شده اند.

سرهنگ عسکری، مبارزه همچنین مبارزه با قاچاق کالا راجزو اولویت های ناجا نام برده واعلام کرد: بالغ بر سه میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف شده است. ودر بحث مواد مخدر بیش از ۳درصد افزایش کشفیات داشته ایم .

وی همچنین از کاهش ۳۰درصدی سرقت منازل و ۳۷درصدی مغازه هادر گرگان خبرداده و افزود: بیش از ۹۹ هزار فقره اوراق قضا در سال گذشته و بیش از ۱۰هزار فقره در ۴ماه امسال توزیع شده است.

DSC08274

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲:۵۲ ب.ظ

دیدگاه