دکتر بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان درتوافق نهایی با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان :قهرمانان و مدال آوران گلستانی با دریافت تسهیلات یک میلیارد ریالی ، صاحب شغل می شوند

دکتر طیبی :نبود شغل ثابت و پایدار ، یکی از آسیب های جدی ورزشکاران برای ادامه حضور در ورزش حرفه ای است

البرز گلستان/دکتر بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد : توافق نهایی با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گلستان انجام شده و به زودی پرداخت این تسهیلات به مدال آوران مسابقات جهانی و آسیایی گلستان آغاز می شود .

وی افزود این وام در مقابل ارایه طرح تاسیس باشگاههای ورزشی و یا هر گونه اشتغال دیگر پرداخت خواهد شدو متقاضیان دریافت وام طرح و فرم درخواست خود را ارایه نمایند.

وی بیان کرد : نبود شغل ثابت و پایدار ، یکی از آسیب های جدی ورزشکاران برای ادامه حضور در ورزش حرفه ای است که امیدواریم با پرداخت این تسهیلات و فراهم کردن زمینه ایجاد شغل پایدار ، این دغدغه بزرگ و موثر ورزشکاران گلستانی تا حد زیادی برطرف شود .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود : اشتغال یکی از دغدغه های اصلی ورزشکاران ملی پوش گلستان است که باید با تلاش بیشتر ، زمینه ایجاد آن برای افزایش انگیزه در بین جوانان مدال آور را فراهم کرد .

طیبی ادامه داد : ورزشکاران بخش زیادی از وقت مفید خود را را صرف سربلندی پرچم ایران در رقابت های معتبر برون مرزی می کنند و که نداشتن یک شغل و درآمد مستمر و مداوم ممکن است منجر به کاهش انگیزه ها و تمایل برای حضور در ورزش حرفه ای و قهرمانی شود .

وی گفت : انتظار قهرمانی از ورزشکارانی که آینده شغلی ندارند و از نظر مالی هم توانمند نیستند ، انتظار درستی نیست که امیدواریم با اجرای طرح پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریالی به ورزشکاران گلستانی ، شاهد از میان رفتن این دغدغه باشیم .

ورزشکاران گلستانی سال گذشته ۶۹ مدال جهانی، آسیایی و بین المللی در رشته های انفرادی کسب کردند

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۲ ب.ظ

دیدگاه