کریمی مدیر کل میراث .صنایع دستی و گردشگری گلستان دردیدار با مدیران خانه مطبوعات استان:وجودخانه مطبوعات برای ایجاد ارتباط دو سویه میان رسانه ها و مدیران لازم است

البرز گلستان/ابراهیم کریمی مدیرکل وگلچین مدیر روابط عمومی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گلستان در دیدار با هیئت مدیره  و بازرسان خانه مطبوعات استان گلستان حضور پیدا کرد که در ابتدا اعضای هئیت مدیره خانه مطبوعات ضمن بیان اهداف و برنامه خانه مطبوعات استان در باره تعامل دوسویه خانه مطبوعات و اداره کل میراث و گردشگری  سخنانی ایراد کردند

  در ادامه کریمی مدیر کل میراث و گردشگری اظهارکرد: یکی از مدیرانی هستم که از سال ۶۴ تا۷۰ سابقه خبرنگاری در روزنامه کیهان را در دوران شهید شاهچراغی داشتم وبر سختی های کار رسانه و خبرنگاری اشراف کامل دارم ومی دانم خبرنگار باید کارها را به تنهایی انجام دهند.

مهندس کریمی در ادامه بیان کرد: در زمان مدیریت خود در شهرستان های گالیکش و کلاله نیز ارتباط خوبی را با رسانه های استان و شهرستان داشتم و حتی در کلاله نیز نشریه ندای کلاله را پایه گذاری کردم و  زمانی که آنجا بودم این رسانه به فعالیت خود ادامه می داد.

وی افزود: مدیر موفق مدیری است همه خودش روابط عمومی خوبی داشته باشد و هم اداره روابط عمومی خوبی داشته باشد. و هیچ مدیر موفقی از کنار آن نمی تواند بگذرد.

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان گفت: بخشی از موفقیت خود را در بخش اجرایی را مدیون فعالیت های رسانه ای و همچنین تجربیاتی الست که در این حوزه به دست آورده ام .

کریمی در ادامه افزود: خانه مطبوعات هم خانه علاقمند به مطبوعات می باشد

وی به کارکردهای فضای مجازی اشاره کرد وافزود: متاسفانه نقش مطبوعات در فضای مجازی کمرنگ شده و این نیازمند برنامه ریزی بهتر خانه مطبوعات برای پر رنگ کردن نقش این رسانه ها در جامعه است.

کریمی با بیان این که وجود خانه مطبوعات  برای ایجاد ارتباط دو سویه میان رسانه ها و مدیران لازم است خاطر نشان کرد : رسانه ها باید به عملکرد مجموعه ها و دستگاه ها در جهت توسعه استان توجه بیشتری داشته باشند .

وی افزود: واگر نگاه مطبوعات نگاه کلان باشد مطمئنا موفقیت بیشتری دارد.واگر در رسانه ها به گردشگری بپردازید زیرابرای توسعه استان یک بحث آن رسانه است

مدیر کل میراث فرهنگی گلستان اذعان کرد: توجه به موضوعات توسعه استان باید فارغ از نگاه سیاسی باشد و این نیازمند همکاری بین ادارات و رسانه است و وظیفه ما این است که کمک کنیم و اداره میراث برای کمک به اصحاب رسانه آمادگی های لازم را دارد.

 وی در خاتمه گفت: در چهار چوب از ظرفیت خانه مطبوعات استفاده می کنیم .

_MG_0014

_MG_0011

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۷ ب.ظ

دیدگاه