برگزاری مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مخابرات منطقه گلستان

کدخبر:۵۷۶۳۰

البرزگلستان/مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مخابرات منطقه گلستان
همزمان با سایر مناطق مخابراتی در سراسر کشور، مراسم دومین سالروز شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
در مراسم دومین سالروز شهادت سردارشهید حاج قاسم سلیمانی که بصورت ویدئوکنفرانسی از مزار شهدای کرمان برگزارشد ، مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران که در محل مراسم حضور داشت با اشاره به اینکه شهداء رسالت خود را انجام داده اند گفت : وظیفه جاماندگان از شهادت این است که در مسیر خدمت گذاری ادامه دهنده راه شهداء باشیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران پیاده سازی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از بعد اقتصادی در شرایط کنونی جامعه را حائز اهمیت دانست و افزود : بازیگران جنگ اقتصادی باید پیرو مکتب این شهید والا مقام بوده در غیر اینصورت موفق نخواهند بود.
وی پیروزی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را از آنجا یی د انست که الهام گرفته از مکتب اسلام ، رهبری و ولایت بوده و تاکید کرد تمسک به مکتب حاج قاسم سلیمانی تمسک به اسلام ، رهبری و ولایت است.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران جامعه نگری این مکتب را موجب متمرکز شدن حول محور وحدت آفرینی عنوان کرد و گفت :هرجا تفرقه باشد مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی وجود نخواهد داشت.
در ادامه این مراسم که دکتر غلامعلی شهمرادی مدیر و سایر کارکنان مخابرات منطقه گلستان از طریق ویدئو کنفرانس و سایر درگاههای ارتباطی در آن حضور داشتند از خانواده دو شهید گرانقدر لنگری زاده و همتی تجلیل شد./

انتهای خبر

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۵ ب.ظ

دیدگاه