دکترزنگانه، معاون فرماندار علی آباد کتول درکمیته فرهنگی اجلاسیه ۴ هزار شهیدگلستان:برگزاری یادواره های شهدا .بستر مناسب جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می باشد

البرز گلستان/دکتر محمد جواد زنگانه، معاون فرماندار علی آباد کتول،  در جلسه کمیته فرهنگی اجلاسیه ۴ هزار شهید استان گلستان اظهار داشت: شهدای عزیز با گذشتن از جان خویش برای ما آرامش و امنیت را فراهم آوردند و لازم است امروز بدانیم که به این عزیزان خیلی بدهکار هستیم.

 وی دراین جلسه ضمن اشاره به بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران (رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری درخصوص مقام والای شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، گفت: استان گلستان در ۸ سال دفاع مقدس با حضور همه اقشار، نقش بسزایی در دفاع از این مرز و بوم داشته است.

 زنگانه افزود: تقدیم ۴ هزار شهید نشان ازاطاعت پذیری و ولایتمداری و پاسداری مردم این استان از آب و خاک ایران اسلامی بوده و امروز به این مسئله افتخار می کنیم.

معاون فرماندار علی آباد کتول یادآور شد: یکی از اهداف برگزاری برنامه ها و یادواره های شهدا، بررسی پیرامون شخصیت شهداست و اینکه چه برنامه ای در زندگی داشتند که به این درجه نائل شدند.

 وی وجود امنیت و آرامش در جامعه را مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: برگزاری یادواره های شهدا بستر مناسبی را جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایجاد کرده است.

 زنگانه خاطرنشان کرد: از خود گذشتگی فرزندان این مرز و بوم امروزه الگویی برای همه جهانیان شده و بر ماست تا در انتشار و معرفی این رشادتها و ایثارگریهای شهدا و رزمندگان به نسل جدید تلاش کنیم.

 گفتنی است، این جلسه در سالن اجتماعات فرمانداری علی آباد کتول برگزار شد و در پایان حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان علی آباد کتول دستور کار جلسه را در خصوص برگزاری هرچه بهتر این مراسم به حاضرین در جلسه ارائه کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۹ ب.ظ

دیدگاه